KOTIDOPPLER

Ihan käsittämätöntä!!:) eilen iltapäivällä tein tilauksen ja tänään jo sain hakea paketin postista. Todella nopea toimitus raskauskeijusta!! Ja mikä parasta, ääniä ei tarvinnut juuri odotella, hetken siiirtelyä ja paikan hakua & sieltä ne ihanat, nopeat jumputukset kuuluivat <3 kyllä nyt taas malttaa tiistain ultraa odotella hyvillä mielin. :)>
 
mun tekis mieli kans tilata tollanen doppler kotiin,mutta ku en raaski ja toisaalta ajattelen sen niinkin että sit mä olisin se kädessä täällä jatkuvasti :) jäisin koukkuun niihin ihaniin ääniin <3
 
Koska saan alkaa hermostuu??? Eilen illalla kuuntelin dopplerilla, sykkeen kuulin vain ihan pienen hetken, jonka jälkeen ne hävis enkä saanu enää kuuluviin...

Tänään yritin uudelleen, mut ei kuulu ku vaan sitä viuhunaa ja kaikkia omia sykkeitä, mut ei vauvan sykettä :(

Voikoha tyyppi olla vaan niin piilossa ettei sitä kuulu?
Juur oltiin keskiviikkona ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin..

*muoks* Tämä mamma hermostu taas liian äkkiä, join mukillisen kahvia(ekaa kertaa moneen viikkoon) ni johan alkoi kuulua, tai no sykkeet kuulu aina sillon tällön, tyyppi meni nii vikkelää karkuun ja potki kokoajan tota anturia :D Eli hän vissii vaa nukkus jossai piilos... <3 Kui tota pientä voiki jo rakastaa niin paljon et heti on iha huolesta sekasin..
 
Neeuska, näillä viikoilla ei välttämättä vielä niin helposti kuulukaan. Mulla kesti pari päivää sitten neuvolassakin terkalla pitkään löytää vauvan äänet, sekin kai vaikuttaa kun mulla on voimakkaasti taaksepäin kääntynyt kohtu. Ehdin melkein säikähtää.
 
Jeee, mulle tuli posti 31.12 :) Aivan MAHTAVAA oli kuunnella ? mulla on pelkkä doppleri ei oo mitää geelejä, pelkkä perus kosteusvoide riitti :)! Se geeli kun on kallista. Ja tilasin juuri tuon mikä maksoin tuon 22egee, ja toimii hyvin! :) Jospa sitä menis tän parin päivän tauon jälkeen kuunteleen sydänääniä ?
 
Mariannu, sen takia vaan säikähdin, ku olen rv 9 asti kuullu joka kerta tolla dopplerilla melkein heti ne sydänäänet.. Ni nyt ehtisin huolestuu, ku hain varmaan 20min enkä saanu kuulumaan. Mut onneks kaikki oli hyvin ja sain kahvin avulla houkuteltua tyypin esille! :)
 
Kuinka usein kuuntelette?? Meinaan vaan etteihän dopplereista ole mitään haittaa sikiölle?:wideyed:
 
Takaisin
Top