Kotidoppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei!
Minkäs merkkinen se on? Itseä tekisi kovasti mieli semmoinen ostaa... Voisin siis olla kiinnostunut. Googletin vaan juuri kyseistä läitetta, ja eikös sen saa alle 50€ ihan uutena kaupasta? Tai siis taitaahan tuo sinunkin olla uusi.

Lahdessa Kärkkäinen myy noita Angelsounds-dopplereita. Meillä kyllä oli alussa tosi ahkerassa käytössä ja vaikka sydänääniä ei löytynytkään niin kuunneltiin pikkuisen vipellystä masussa ihan yhtä haltioituneina.

Okei tarkennan, ei ole enää ollut avajaisten jälkeen. Ja maksaa siellä 62,50.

Heippa!

Laitanpa tänne jos jotain kiinnostunutta sattuu jeesaamaan, http://www.pedihealth.fi/product_catalog.php?c=14 <- löytyy tosi edullisesti doppleri. Mies minulle tänään etsi kun oon ollu tosi huolissani onko vauvalla kaikki hyvin niin nyt sitten voi ainakin kuunnella vaikka aamuin illoin niitä sydän- tai muita ääniä. Oman mielenrauhan takia siis.

Elikkäs ainakin tänään 18.1 oli AngelSounds doppleri 42,70 +postikulut. Ja heti lähti postiin kun tilaus laitettiin :)

Tilasin Angelsounds-kotidopplerin Ebaysta maksoin Paypalilla.
Makso hurjat 25 euroa, ei postikuluja. Viidessä päivässä
tuli vehjes ihan postilaatikkoon asti. Toimiva peli, patterit mukana.
Ja jos jotakuta mietityttää se uä-geeli, niin ei tarvii. Tavallinen
kosteusvoide toimii yhtä hyvin.

Huutonetissä näytti olevan uudet 45 euroa. Itse harkitsin kovasti ostoa mutta neuvolatäti sai järkiin. Jos ääniä ei saa kuulumaan menee mielenrauha vielä pahemmin ja stressimäärä vaan kasvaa. Loppupelissä sitä käyttää aika vähän aikaa kun sitten alkaa jo tuntemaan liikkeet.
Mutta en todellakaan ala ketään arvostelemaan ken sen hankkii, kun itsekin sitä harkitsin. Neuvolatätskä vaan sanoi että ennemmin käyn vaikka joka viikko neuvolassa sydänääniä kuulemassa nii pääsee halvemmallakin ja saa rauhallisemman mielen. [:)]

Äh, kertoisko joku äänet löytänyt että suunnilleen kuinka paljon navan alta löytyi? Minä vain kerran sain "hevosen laukan" kuulumaan ja muuten vaan sen istukan sykkeen. Pidän toista kättä kaulalla kun kuuntelen niin tiedän kyllä sitten mikä olis vauvan syke kun se on tuplasti nopeampi. Mutta ei löydy ja ärsyttää ja rassaa ja kyllä, ahdistaa kanssa,

Mutta eikös se käy järkeen että jos siellä ei kukaan eläis niin sitten ei istukkakaan enää toimis? Eikös? (nyt annan kaikille kotidoppleria kritisoiville tämmösen herkullisen viestin, mutta siinähän kyllä ovatkin oikeessa että kun ei löydy ni ahistaa... Mutta kun luulin että löytyis paremmin[&:])

Argh, Muiia kiittää avusta.

Muoks: Ja ai, voiko sinne neuvolaan soittaa ja pyytää että kuunneltaisko kun ahistaa? (niille en kyllä varmasti tunnustais kotidopplerin hankkimista [:D]..) Eikö ne sano että rauhotu hyvä ihminen ja lakkaa soittelemasta?

Kiitos paljon, alan heti testaamaan! Mahanahka alkaa olla hyvin kosteutettu kun läträän erioililla...[:)]

Muoks: No niin, heti alko kuulumaan! Kiitos tuhannesti Miu82! Pääsi mieskin ensimmäistä kertaa kuulemaan jumputuksen kun kiljuin sen hereille [:D] Virtuaalihalaukset tästä!

Muiia juu minäkin löysin ekat äänet ihan häpyluun yläpuolelta! Sain myös etsiskellä niitä kauan, kun etsiskelin niitä hieman ylempää! En osannut ajatella yhtään, että ne voi niiiin alhaalta kuulua! [:)]
Hyvä että sait kuulumaan! [:)]

mulla oli edellisessä odotuksessa se laite ja kyllä mä kuuntelin sillä ihan viimesille viikoille saakka!Yksinäiset illat niin sai melkein nukahtaa vauvan sykkeeseen.Lisäks kun myöhemmin oli joskus aikoja ettei huomannut liikkeitä,niin kiva oli tsekata.
myin pois ja nyt kyllä haluan ehdottomasti samanlaisen uudelleen!

Meillä kotidopler myös käytössä, vaikka liikkeetkin jo ihan hyvin tuntuvat. Kertaakaan emme ole katuneet laitteen hankkimista, vaan olemme saaneet sillä mielenrauhaa monee kertaan ja nautimme myös kuunnella tulevan lapsemme liikehdintään. Joskus toki sykkeen löytäminen on vaikeaa ja se voi löytyä melkein mistä vaan, mutta samalla kun liikkeet kuitenkin tuntuu ja kuuluu, niin ei meille ainakaan ole stressiä aiheuttanut. Ja varsinkin kun meidän pippunen kyllä tykkää lähteä karkuun aina kun yritämme kuunnella ;) Mutta tämä tietenkin vain meidän kokemuksemme. Mieheni on todella tykännyt, koska tämä tuo lapsen myös todellisemmaksi hänelle, koska meillä ei ainakaan vielä liikkeet mahan päälle tunnu. Ja aiomme varmasti käyttää laitetta raskauden loppuun asti.

Muoks: Ja ai, voiko sinne neuvolaan soittaa ja pyytää että kuunneltaisko kun ahistaa? (niille en kyllä varmasti tunnustais kotidopplerin hankkimista ..) Eikö ne sano että rauhotu hyvä ihminen ja lakkaa soittelemasta?

Kyllä meitin neuvolassa on ainaki onneksi niin mukava tätskä joka itse ehdotti että voi tulla vaikka joka viikko jos ahdistaa. Muutenkin jos tahtoo ihan vaan jutella. Eikä heti tartte ohjata jonnekin mielenterveyspuolelle.

Jos sanottaisiin että lakkaa soittelemasta niin vaihtaisin kyl neuvolaa heti! [:'(]
(ei tosin ole tarvinnut soitella kun sai minut rauhottumaan jo muutenkin)

Takaisin