Kotidoppler, onko käytössä??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&T&♡
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

M&T&♡

Satasella mukana keskusteluissa
Kesämammat 2017
Heips kaikki kesäkuista odottavat :) ☆

Onko teillä käyttökokemuksia kotidopplereista?
Onko kenties juuri tällä hetkellä käytössä?
Niitäkin on eri merkkisiä.. onko joku paras?

Itsellä harkinnassa tuon hankkiminen, ärsyttävä vaihe kun raskausoireet alkavat helpottaa mutta liikkeitä ei vielä tunne! Seuraavaan neuvolakäyntiinkin vielä kuukausi, rakenneultrakin sitten vasta 23.1.

Kaipaisi jotain millä voisi välillä rauhoitella, että kaikki ok ♡

Neuvolassa kuunneltiin nyt dopplerilla, säikähdin kyllä kovasti kun ei meinannut ääntä ensin löytyä.. kuinkahan säikky olisi jos ei itse kotona löytäisi? Toisaalta, kuinka vainoharhaiseksi sitä ehtii tulla ennen seuraavaa neuvolaa jossei mitään "todisteita" kuulu.. :)
..ja toisaalta tuli sekin kokemus että riippuu ihan mitä se toukka mahassa puuhaa ja missä asennossa, että äänet ei vaan välttämättä heti kuulu.

Hmm..??:anyone

Mulla on Angel Sounds doppler näytöllä. Tykkään ihan hirveästi! :) 10+3 löysin sykkeet varmasti, nyt 14+6 riittää et dopplerin käynnistää niin jo kuuluu. Liikkeetkin kuuluu. Tuntuu niin kuin olis yhteys vauvaan nyt kun just ei liikkeet tunnu eikä masu oikeen näy. Doppler on ollut mulle ehdottomasti rahan arvoinen, toi maksoi 70e mut halvempiakin on. Dopplerin kanssa kannattaa kyl alkuviikoilla muistaa että sykkeen löytäminen voi olla hankalaa ja kestää, jos ajattelee olevansa herkkä niin odottaisin viikoille 12-14 ennen kuuntelua. Mut on se kyllä ihan mahtavaa se tasainen jumputus kuulla. <3

Meillä on se UnbornHeart joka liitetään puhelimeen tai padiin sovellukseen. Maksoi n. 40€. Tosi kiva kun on näyttö ja voi tallentaa ääniä. Vieläkin voi kuunnella esikoisen jumputusta <3 Minusta doppler on kiva kun isäkin pääsee kuulemaan ja ko. laitteen sovelluksella pystyn jakamaan isovanhemmillekin äänet. Minulle doppler toi turvaa etenkin loppuvaiheessa kun vauvan liikkeet ei välillä tuntuneet. Suosittelen! :)

olin päättäny et mullehan ei tommosta vekotinta tuu enempää stressiä aiheuttaan....nyt kuitenki alkanu miettiin sitä hiljaa...istukka etuseinässä ja se vaimentaa tuntemuksia plus laiska : ) vauveli kasvamassa...vähä kahen vaiheilla siis asian kanssa

Ostin kanssa dopplerin tuomaan mielenrauhaa ja löysinkin sydänäänet nopeasti kun viikkoja oli 11+3. Vieläkin niin alhaalla oli, että onneks en aiemmin sitä hankkinut/ kokeillut kun voi olla että olisi tullut ahdistus jos ei olisi löytynyt.

Suosittelen katsomaan videoita siitä miten sykkeitä kannattaa alkuun etsiä, mulla auttoi ainakin. Ne tosiaan löytyy tosi alhaalta, mulla tänään 15+0 ja nyt vasta tällä vkolla alkanut löytyy vatsan päältä, vieläkin kyllä ihan alavatsalta.

Mulla on se tämmönen sauvamalli. Raskauskeijulta.
f577f59eafa5b0d6b8c33113c7812111

Mulla on kans toi sauvamallinen nykyään ja se ollut paras. On ollut myös angelsound ja unbornheart mutta niissä kummassakin hirveen sotkuista se puuha geelin kanssa. Tossa saa levittää tohon sauvan päähän niin ei oo kädet ja muu laite geelissä ja äänetkin helpompi etsiä. Itselle toi huimasti mielenrauhaa edellisessä raskaudessa ja varsinkin tässä nykyisessä kun tää alkuraskaus ollut täysin oireeton ja eka ultra vasta 20.12 ja sillon viikkoja jo 14.

Joo kun noissa muissa siinä laitteessa itsessään on se millä myös kuunnellaan ja kun siihen laittaa geelit niin sitä on jokapaikassa. Itse siis tykkäsin siksi enemmän tuosta missä on tuo sauva mutta sekin on varmasti makuasia :)

Takaisin