Kotidoppler, liikkeet, ym. elonmerkit.

OLento

Vauhtiin päässyt keskustelija
Sain tänään dopplerin kotiin ja niin vaan pitkän etsinnän jälkeen löytyi junanääni selkeänä. Ensin tuntui, että oma ja pienen syke sekoittuivat, ja oikea paikkakaan ei meinannut löytyä, mutta viimein tosi alhaalta kun löysin kohdun yläosan ja kiersin anturin kohdun yläosan päälle, niin oi sitä ihanaa suloista ääntä. Kyllä tuli hyvä mieli. :Heartred. Tänään viikot 9+1.
Tämmönen paketti mulla iPadiin yhdistettynä:
http://www.raskauskeiju.fi/unbornheart_kotidoppler_iphone_ipad
 
Minäkin olen suunnitellut hankkivani tuon, kunhan on nähty elonmerkit :) Ostitko juuri tuolta vai jostain muualta?


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mä ostin esikoisen raskaudessa AngelSounds doplerin ja sillä pärjättiin hienosti. Sen saa liitettyä kaiuttimiin, mikä oli mukavaa, että pystyttiin yhdessä kuuntelemaan. Alkuun varsinkin mä en itse löytänyt sykettä ollenkaan, mutta isäntä löysi poikkeuksetta. Se oli minusta kiva tapa ottaa isäntä mukaan odotukseen, kun hän etsi noita sykkeitä. :Heartred Kyllä mä sitten myöhemmässä vaiheessa itsekin löysin ja kuuntelinkin sykkeitä, kun tuntui että liikkeet ei kunnolla tuntuneet. Ehkä se on vähän sellainen turhake, mutta mukava sellainen!
 
Angelsounds JPD-100B täälläkin käytössä : ) pari kertaa kokeillut mutta viellä ei ole kuulunut, Toiv. kuuluis äitienpäivään mennessä niin voisi yllättää sukulaisia uutisilla kera sydämmen sykkeet :Heartred
 
Minä sain kans tänään kotiin samaisen AngelSounds JPD-100B dopplerin. Tilasin Kiinasta ja yllättävän nopeasti se tuli, tais mennä vain kaksi viikkoa, eikä maksanut kuin 17 €. Junaääni löytyi täältäkin, kun tarpeeksi alhaalta kuunteli. Onnen kyyneleet tuli silmiin, kun sen äänen kuulin ekan kerran! Siellä se pienokainen on.:Heartpink Laskin, että sydämen syke olis jotain 170-180. Ja nyt voi sitten aina tarkistaa, jos alkaa pelottamaan, että löytyykö sydänäänet, varsinkin tässä alussa, kun sen liikkeitä ei vielä tunne :)
Mulla siis tänään viikkoja 9+4.
:Heartbigred
 
Onnea junanäänestä!

Meillä kanssa nuo sykkeet oli aika korkeat. Ensin panikoin, kun olin lukenut, että 120-160 väli olis normaali, mutta ilmeisesti kuitenkin näin alussa ovat korkeammat. Kahvinjuonti meni heti doppleroinnin jälkeen tauolle, vaikka oon kyllä tähänkin asti pysynyt suosituksissa, kun neuvolassa vihjattiin kahvin nostavan sikiön sykkeitä.
 
Pakko kyllä saada itselläkin! Tilasitko felia ebayn kautta vai minkä sivuston? Esikoisenkin aikana tuli välillä panikoitua, etenkin silloin kun liikelaskenta ei aina täyttynyt, oli niin kätevä jos vois kotona seurailla sykkeitä! :)
 
mulla ei ol doppleria tms käytössä eikä tule ku tääl ei saa netistä tilattua eikä tutuilla ole mut sentää ultrassa näky vahva syke tänää pikku ninjalla :)
 
Niukku joo tilasin eBaysta ja tosiaan hinta oli huimat 17 €, ei postikuluja. Geeli ei kuulunut pakettiin, vaikka sain sen käsityksen, että kuuluisi (ilmeisesti geeliä ja pattereita ei saa lähettää lentopostilla), mutta mä käytin tavallista liukkaria. :) Ilmeisesti vesikin kävis tai esim. joku aloe vera geeli.

Ja Gatusa, voi miten ihania uutisia!!! :grin Nyt peukut ja varpaat pystyyn ja tarrasukkia laatikollinen!!!
 
Me on käytetty dopplerin kanssa ihan tavallista vartalovoidetta, ja hyvin kuului! Rahastusta, sanon minä noista geeleistä... :wink
 
kiitos felia, mä maltan tuskin oottaa että tulee 6.6 ku meillä on silloin nt ultra inshaAllah. mut tuon hematooman takia ku jouduin 100% vuodelepoon (kiitos lääkkeiden ja huonokuntosten teiden) ku matkalla ilmeisest joku verisuoni katkes tms ja tuli verenpurkauma kohtuun ku osuttii kuoppaan. kyllä se lääkäri läksytti ukkoa kunnolla eilen mut ukolla tuppaa asiat menee korvasta sisää ja toisesta ulos. enpä mä vieläkää saa noudattaa lääkärin määräyksiä täysin ku pitää autella ukkoa aina millo missäki, avaa painava rautaportti vetämällä ja sulje työntämällä, laita ruoka, siivoa ja auta pyykin pesussa.
oisha etenki nyt ku syke havaittu ni aivan ihanaa jos ois doppler että sais kotona kuunnella onko sydänääniä, rauhottais huomattavasti.
 
Taitaa sen geelin tarkoitus olla vaan liukasteena, muuten sieltä kuuluisi kauheita rohinoita ja muita ääniä jos laite ei kunnolla liu'u iholla. Että varmaan siihen tosiaan käy mikä tahansa voide tai geeli.

Onpa Gatusa kurjaa, kun et kunnolla pysty noudattamaan lääkärin määräystä. Koita ny siitä huolimatta ottaa rauhallisesti ja ne asiat mitkä joudut tekemään, niin tee mahdollisimman kevyesti!
 
Toissapäivänä tilasin doplerin ja tänään se löytyi postilaatikosta :)

Heti töistä tullessa piti alkaa testaamaan, olin kuitenkin orientoitunut siihen että ei sieltä varmaan mitään kuulu. Ei sitä kauan tarvinnut etsiskellä kun oikein korvat höröllään kuunnellen kuului kuin kaukaa Tylypahkasta olisi juna ollut tulossa. Sain jopa ihan pienen pätkän taltioitua puhelimeenkin. :) :Heartred

Nyt vain odottelemaan että saa vahvemman äänen kuuluviin, tänään 8+6. Itselläni ainakin häpyluun yläpuolelta kuunnellessa sain kuulumaan, mutta en montaa kertaa. Tiellä tuntui aina olevan joku oma suoni tms. ja oma sykkeen ääni peitti alleen mahdolliset möykyn sykkeet.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Womppa Womppa Womppa Womppa kuului täälläkin rv 9+2:Heartred Olin jo luovuttamassa mutta sitten äänet kuulukin. Onnen Itkuhan siinä tuli ja kädet tärisi niin että mies otti ohjat käsiin(dopplerin) ja koitti pysyä Womppa Womppa äänen perässä. Sintti poukkoilee puolelta toiselle :D Tänään sain vihdoin äänitettyä 20sek pitusen pätkän ja lähetettyä isovanhemmille kuultavaksi : )
 
Se on kyllä niin rauhoittava ääni! :Heartpink Ja kyllä sitä vaan pitää melkein joka päivä kuunnella. Olin tuossa neljä päivää reissussa eikä mulla ollut doppleria mukana. Kyllä oli kova hinku kuunnella heti kun pääsin kotiin :)
 
Hih, muistan tuon kyllä esikoista odottaessani. Ihan samalla lailla halusi fiilistellä, nytkin haluaisi mutta kun on tuo touhu taapero. Eilenkin KAADUIN sänkyyn HETI kun olin saanut pikkusen nukkuun, veny kymppiin asti niin meinasin ite pystyyn nukahtaa :). Seiskalta neiti sitten jo päätti herätä, joten olen huomannut että ylipäätään löytää hiljainen rako doppler leikkeihin on nyt huomattavasti vaikeampaa. :). Päikkäriaikana menee turbovaihde päälle kun pitää keritä tekeen tuhannen arkiaskaretta.. huh. Miten tää sitten tehdään kun niitä on kaks?? :) :)
 
Takaisin
Top