Kotidoppler-kokemuksia

Näyttää päällepäin aika lelulta se laite mutta hyvin se näyttää toimivan. iElen syke löyty heti ja siinä sitten avomiehen kanssa mittailtiin että n. 156 olisi syke. Jostain luin että pojilla on alheisempi syke kohddussa kuin  tyttövauvoilla. Tosin sanoppa nyt tuosta että mikä on alhainen ja mikä korkea :D Tämä maha-asukas on semmoinen iltaeläin että huhhuh... Ei millään meinannut pysyä paikallaan ja kovasti kumautteli siellä.

Kertokaas minkälainen Angelsounds-laite teillä on, kun kävin katselemassa ja niitä oli monenlaisia? Tekeekö esim. tuolla halvimmalla mitään, missä toi koko laite laitetaan suoraan mahaa vasten? :)

Hyvä tietää :) Pitää varmaan itsekin tilata tuollainen. Viikkoja on nyt 17+2 eikä vielä liikkeitä tunnu, niin olis kiva jotenkin pystyä seuraamaan, että onhan kaikki kunnossa. Rakenneultraankin on aikaa vielä kiusalliset 3 viikkoa.

Täällä myös tuo samainen kuin Heikkulilla & kumppaneilla. Ajaa asiansa! :) Sellainen näyttötaulullinen joka ilmoittaa sykkeen tosin olisi kätevä.

Mulla kans tuollainen angelsoundsin simppeli doppleri, käytettynä ostin edullisesti. Viikolla 16 (?) ja jotain kokeilin ensimmäisen kerran, hyvin kuulu. En nyttemmin ookkaan käyttänyt kun saa nautiskella noista potkutteluista.. Elkää ainakaan ekalla kerralla pistäkö "äänenvoimakkuutta" täysille, aika ikävästi ottaa korviin ja säikäyttää ne ns. häiriöäänet :D

Mä tilasin viel täski vaihees sen dopplerin :D pakko oli. Nyt se olis ilmeisesti postissa. Mietin et saisinko haettuu sen pelkällä lähetyksen seurantanumerolla Vai pitääks mun oikeesti oottaa sitä saapumisilmotusta :o ku tiiän et se on jo tullu postii.

Mä olen ainakin saanut paketteja haetuksi pelkästään sillä seurantanumerolla, jos on näkynyt, että paketti on saapunut postiin. :) On siitä jo tovi, mutta luulisi onnistuvan edelleen!

Onnistu ja heti oli pakko kokeilla :) sain pienen etdinnän jälkee kuuluu. Välil piti miettii et oks tää mun vai sikiön syke . Mut ei sikiön sykkeest voi erehtyä. Tunsin kyl kunnon potkunki ekan kerran kunnolla :D vissii rupes pieny kyllästyttää :)

Kuuntelin tytön kanssa viikko sitten vaavia, mutta saatiinkin kuuluviin samaan aikaan mun ja vauvan sydänäänet: etualalla mun hidas pum pum pum ja taustalla vauvan kiihkeä jumpsjumpsjumps. Epätahtinen duetto, aivan epätodellinen kokemus!

Takaisin