Kotidoppler-kokemuksia

Jonnukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei keikki tulevat mammat!

Minä tuossa jo muualta hieman tutkailtuani ja tutustuttuani laitteeseen uskaltauduin tilaamaan kyseisen härvelin! Tänne voikin siis kertoa omia kokemuksia oli ne sitten hyviä tai huonoja. Itselleni ei laite ei vielä ole tipahtanut postiluukusta, sitä siis odotellessa innolla. Löysin Angelsounds-dopplerin nettitilaus.fi:n alesta vain 19,90e, joten hintakaan ei juuri päätä huimannut :o Jossain muualla se oli tuplat kalliimpana. Tähän lisäksi muistaakseni 3e postituskulut.

Täältä löytyy kyseinen laite. Ostettiin kun esikoista odotin.
Mitään pahaa sanottavaa ei kyllä oo, että hyvin on toiminu. Sekä esikoisesta, että tästä toisestakin ollaan itse kuunneltu sydänääniä. Tietenkin jos raskaus on vielä kovin alussa, eikä masukaan kunnolla näy, niin se on aikamoista arvuuttelua että saako niitä ääniä itse kuuluviin, kun sen anturin täytyy olla justiin sen sydämen kohdalla.
Mutta siis joo, itse tykkään laitteesta, ja sitä tulee silloin tällöin käytettyäkin.
Tilasitko sen laitteen mukana sen ultraäänigeelin? Sehän parantaa niiden äänien kaikua. :)

Meillä myös kotidoppleri ja toiminut hyvin. Aina ääniä ei meinaa saada heti kuuluviin, kun taas joskus tuntuu että pieni on vallan vaste masua, niin kovaa sydän jyskyttää.
Suosittelen :)

Moi täälläkin on kyseinen laite ja toimi tosi hyvin.
Geelin loputtua käytin tummeliinia ja toimi silläkin hyvin. Suosittelen kanssa itseäni helpotti ja oli sitten joka illan pravuuri kuunnella pikkasta ja sen menoa.

Tilasin samaisesta paikasta dopplerin ja kyllä kannatti! :)
Ekalla kerralla meni varmaan puolisen tuntia löytää äänet. Viikkoja oli silloin varmaan 12 pintaan.
Sittemmin ne olleet helppo paikantaa, kun kuuluvat miltei aina samasta kohtaa. :)
Rasvaa kannattaa ehdottomasti olla välissä, helpompi liikutellakin nahkaa vasten. :D Itse oon käyttänyt ihan perus Nivean vartalovoidetta.
Ja tietenkin huolellinen laitteen putsaus! :p

Heippa! Mä vasta uutena tänne liityin, mutta ajattelin nyt kertoa, että mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Mä sain viime raskaudessa kaverilta lainaan dopplerin jollain 16 viikolla ja kokeilin parina iltana varmaan monta tuntia yhteensä, enkä löytänyt kun oman sykkeeni. Kaverilla oli sama laite toiminut hyvin. Sitä geeliä mulla ei ollut, mutta kokeilin erilaisilla rasvoilla ja kaikella muulla mahdollisella, mitä kotoa löytyi. Yhtään huolta ei ollut siihen asti ollut pienestä, mutta pakkohan mun sitten oli soittaa neuvolaan, kun ei kerran ite sitä sykettä löydetty. Sain onneksi seuraavalle päivälle pika-ajan sydänäänten kuunteluun ja sieltähän ne hienosti löytyi. Sen jälkeen päätin, että moiseen laitteeseen enää koske. :) Mutta ehkä mä en vaan oppinut käyttämään sitä oikein, vaikka mielestäni olin yrittänyt ihan samasta kohtaakin kun neuvolassa. Mutta varmasti monelle tuo paljon iloa ja mielenrauhaa, vaikka mulla kävi päinvastoin. :)

Heippis hei! kävi tuuri mä löysin tänään kirppikseltä sellasen angelsounds-dopplerin ja makso vaan 7euroo no eihän sitä voinu ohittaa!!! täytyy illalla testailla :)

Aivan ihana laite toi millä saa kuunneltua pikkuisen sydänääniä emoticon on ollu pakko jo useampana iltana kuunnella sitä jumputusta rauhoittaa mieltä kivasti :))) esikoisen aikana en moista laitetta tajunnu ees hankkia ja nyt kun sellasen löysin niin on kyllä kätevä :D

Oho, sepäs lähti matkaan edukkaasti Ilmian :) Minä tilasin sen dopplerin tosiaan n. viikko sitten eikä ole vieläkään perillä. Paketti oli toimitettu väärään postiin n. 200km päähän. Äh.

LilMinni; En tilannut sitä geeliä kun ymmärsin että toimisi ihan tavallisella rasvalla/öljylläkin.

Mulla oli purkinjämä sitä geeliä aluksi silloin esikoisesta. Aika pian aloin kuitenkin käyttää ihan tavallista vartalovoidetta, toimi ihan yhtähyvin ja sai sitten levitellä rauhassa lopuksi masulle jne :D
Nyt olen kai päättänyt että yritän selvitä jo ilman, kun ollaan näin pitkällä. Käyn sitten paniikin iskiessä tuolla neuvolassa.

Niin, sehän on kätevä kun tulee maha rasvattuakin samalla! :) Ite alotin tuon massun rasvailun jo aika alussa, kun on niin helposti arpeutuva iho.

Mulle ei tullut raskausarpia lainkaan, ja tuosta mun rasvaamisesta saa ehkä sen käsityksen että olen purkkitolkulla puleerannut. Todellisuus on että ostin jopa jotain erityisesti raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua sikakallista Clarinsin voidetta, tuolla se meikkikaapissa nököttää avaamattomana, ehkä sen ostaminen riitti :D Taitaa olla mammasta kiinni tuleeko arpia ja minkä verran, vaikea sanoa minkä verran siihen ihan tosissaan pystyy vaikuttamaan, kun vertailukohtaa toisellalailla toimimisesta on aika vaikea saada.

Mä löysin itsestäni raskausarpia, nimittäin vasemmasta reidestä ja säärestä... Oikeassa ei ollut mitään. Jos mä lihon vaan toispuoleisesti... :D
Vatsaan tai rintoihin ei ole mitään tullut, vaikka ne on eniten kasvaneet. Oon kyllä öljynnyt sen samalla öljyllä, mitä laitan vatsaan, kun kuuntelen sydänääniä... Tiedä sitä sitten, onko siitä ollut apua vai ei.

Varmasti riippuu mammasta, mutta ei se rasvaaminen haittaakkaan :) Mulla ei vielä ole tullut uusia arpia, jostain teiniajoilta on lanteille jäänyt arvet jotka tuolla kummittelee.

Ei se doppler halua tulla kotiin, täällä vieläkin odottelen kuin lapsi karkkipäivää :C

Tänään tuli postissa doppleri (eilen tilasin Raskauskeijun sivuilta). Ensin ei meinannut kaverin sydänääniä kuulua millään, mutta kyllähän se paikka sieltä loppujen lopuksi löytyi. Ja kyllä olen erittäin tyytyväinen laitteeseen, vaikka vasta tämän illan sitä olen kokeillut. :)

On se vaan niin ihanaa kun kuulee tuolla mahassa jonkun olevan <3

Täälläkin hyviä kokemuksia Angelsoundsista! Tuli kotiin nopeasti ja edullisesti, ja kaiken lisäksi kuulin eilen pikkuisen sydänäänet ensimmäistä kertaa <3

Ekassa neuvolassahan niitä ei kuultu, kun viikkoja olikin vasta 7 (luultiin 11), ja viimeksi lääkäri ei löytänyt istukan takaa, vaikka haki akun loputtua vielä piuhankin. Eilen viikkoja oli 14+5, ja varmaankin istukka on yhä edessä, kun äänet löytyivät pitkän etsimisen jälkeen ja kuuluivat vaimeina, muiden äänten takaa.

Hih, että sitä on ihan kummallisista jutuista täpinöissään näin raskaana. Otin yhteyttä postiin ja laite on tänään noudettavissa paikallisesta postikonttorista kello 16.00 jälkeen. Jippii!! Nyt onkin sitten perjantai-illaksi touhua.

Laite on varmasti miehelle mieleen, kun ei töidensä takia ole voinut osallistua/tule osallistumaan neuvolakäynteihin jossa sitä sykettä pääsee kuuntelemaan.  

Jonnukka tosi hyvä laite on :))) mulla kuuluu vaan aika hiljaa vielä toi jumputus mutta äänet kovenee varmasti sitten kun pikkuinen kasvaa ;)

Mä en tilaile sitä uä-geeliä enää lisää kun tavallisella niveallakin kuulemma toimii :D

Rasvailin kans usein mahaani viimeks ja ei tullu raskausarpia mutta reisiin ja rintoihin tulikin sitten ihan kivasti viiruja eli aina niitä johonkin pukkaa :)))

Laite on nyt saanut neitsytajelunsa ja hyvä oli! Kytkettiin laite kajareihin jotta kuultiin molemmat hyvin. Ensin sotkettiin minun sykkeeseen, mutta hoksattiin melko nopiaa että kuulostaa vähän turhan harvalta lapsen sykkeeksi :) Oikeat sydänäänet löytyivät sitten tuolta hyvin alhaalta, melko läheltä häpyluuta.

Takaisin