Kotidoppler, kenellä on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eetuha

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
No ni rv 9+3 mennään ja tänään kuului tavallaan syke 153-165 välissä mites muilla?

Tavallaan? Täsmälleen samoilla viikoilla täällä vasta mietin milloin uskaltaisi kokeilla?

9+0 kuului ekan kerran ja joka ilta siitä lähtien oon kuunnellu :) Alkuun joutu etsimään pidempään, nyt löytyy yleensä heti. Niin huippua ku voi tarkistaa kyytiläisen matkassaolon päivittäin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kans on, kerran oon kerenny kokeilla mutta vielä ei kuulunut, nyt menossa 8+3 joten paineita en ota. Toivotaan että parin viikon kuluessa kuuluis :)

Ensimmäisen kerran sain äänet kuuluviin 8+1, siitä lähtien lähes joka ilta kuunnellut. Tänään 10+3. Aika etsimistä se oli alkuun, mutta pian sen sitten osaa etsiä jo oikeasta paikasta. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Sain lainaan mutta tänään ei vielä kuulunut. 10+4.
Ja tosiaan eka kokeilu enkä oikein tiedä edes mistä ja mitä etsiä xD
Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Stork, kannattaa kokeilla aika alhaalta, ihan reilusti navan alapuolelta. Sitten jos vielä vähän painaa sitä juttua mahaa vasten ja kääntää hieman yläviistoon, kuuluisko sitten? Ittellä ei ole doppleria mutta tuolla tekniikalla siellä ultrassa näkyi ja kuului kyllä. :) Ultrageeliä tai kosteusvoidetta runsaasti auttais kans. Alkuun on varmasti hakemista.. Mun tekisi niin mieli myös hommata doppleri mutta ei ole vielä raaskinut. Ehkä jossain vaiheessa sitten. :grin

Mä en ole kosteusvoiteella kuullut mitään. Uä-geeli, vesipohjainen liukkari tai apobasen hydrogel, nuo toimii hyvin :) kohtu on lähes kokonaan tai kokonaan häpyluun alla vielä rv 10, eli kuuntele ihan häpyluun yläpuolelta (ei päältä). Hyvin hitaasti siirrät anturia pikkuriikkisen kerrallaan ja pidät ain yhes kohtaan jonku 10 sekuntia :) Äläkä stressaa jos et löydä, vauva voi olla hyvin jemmassa/istukka edessä/kohtu taakkepäi kallelaan... :)

Mä sain rv 9+4 hetkellisesti äänet, mut sit ne katos, enkä oo saanu kuuluviin sen jälkeen ;< eikä oo yhtään ylimääräistä peitteenä -.- nyt RV 10+1 enkä pariin päivään oo testannut edes..

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mäkin sain tänään dopplerin!!!! Sain kaverilta yllätykseksi, hän oli hankkinut sen kaveriltaan, jonka la on kesäkuun alussa... Olin niin huumassa!!! Ihana yllätys <3 Kokeilinkin sitä jo, vaikka mulla on vasta 8+5 ja istukka edessä, ei tietenkään kuulunut mitään.. Mut vaan sen liu'uttelu vatsalla ja kuuntelu oli rentouttavaa :)

Onkohan tästä dopplerin käytöstä olemassa mitään tutkimustietoa rttä miten usein voi kuunnella ilman että siitä on haittaa sikiölle? Tai voiko siitä ylipäätään olla haittaa?

Se on tarkkuusmikrofoni, ei mikään säteilyvehje. Eli kaiken mun käsitykseni mukaan siitä ei pitäis olla mitään haittaa sikiölle. Jos se olis vaarallista, niin olettaisin et asiasta varoteltais ihan virallisilta tahoilta :) Mä kuuntelen joka ilta. Ihan vaan sen hetken, et kuulen kyytiläisen pysyneen matkassa ❤️

Joo toiset väittää et se kaikuluotaa ja ääni sattuu sikiöön ja siks kuuluu ja ultrassa näkyy kun se liikkuu kun kuuntelee. Mut siis oikeesti ihan sama vaikka kovasti painelisit kädellä niin ne lähtee liikkeelle. Ja se kylmä geeli voi kans herättää sikiön :)

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Takaisin