kotidoplerista

emmiina

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa kaikki!
 
Tuolla yleisellä raskauspuolella oli sama otsikko, mutta päätin malttamattomana kysyä teiltäkin tätä ihan otsikolla. Jos siis jää kovin tyhjäksi tämä otsake, niin saapi poistaa.
Ongelmani on "liian hieno" kotidopleri. Minulla oli edellisissä raskauksissa dopleri, jolla kuuli "vain" äänet. Nyt ostin mallin, joka laskee sykkeen.
Ongelmia sain sitten aikaseksi senkin kanssa, höh. Onko jollain samanlainen, joka ilmoittaa vauvan sykkeen minuutissa?
Huolenaiheeni tällä kertaa on, ilmoittaako näyttö aina ihan reaaliaikaisen sykkeen vai saattaako näyttää alahaisemman luvun, kun ei ole vielä ns. laskuissa mukana?
Itse kuuntelin tänään ja näytöllä oli hetken luku 87, joka on siis vauvalle aivan liian alhainen. Nousi pienen ajan päästä yli sataan ja siitä tutttuun 140 ja jotain. Nyt pohdin ja pohdin, että onko syke todella ollut noin alhainen vai kestikö laitteella vain laskea todellinen luku.
Oma syke se ei ollut, koska se on noin 60 enkä tuolloin ( yllätys yllätys ) stressannut niin, että oma syke olisi hakannut moista.
Onko jollain siis tuollainen vekotin ja näyttääkö muilla alhaista sykettä jossain vaiheessa mittausta?
 
Hei,
mulla on angel sound ja se on ihan erikoinen... Ei aina edes laske sykettä, vaikka sen siitä laitteesta aivan selvästi kuulee... JA Se kans melkein aina ensin ilmoittaa mun sykkeen (70 jotain) ja sit ku vaan pidän sitä paikoillaan, niin hetken päästä siihen ilmestyy vauvankin syke..... Mäkin nykyään vain "kuuntelen äänet" enkä niinkään edes katso, mitä laite laskee........
 
Mulla on AngelSoundsin dobbleri, mutta se ei laske sykettä.. Ehkä parempi niin näköjään, kun nuo kerran heittelee sitä miten sattuu.. Oon sit itse laskenu aina välillä et kuinka kovaa sykkii, ja yleensä se siinä 150 tienoilla on! :) On kyl ollu ihan kiva laite, vaikka tosin nyt kun liikkeet tuntuu, niin käyttö jäänyt jo vähemmälle.. mut kyl mie eilenkin kuuntelin, vaikka Piiperö oli just hetki sitten heilunu oikein kunnon jumpat! Halusin vaan kuulla sen jyskytyksen, ja olihan se taas kuin juna ois eteenpäin jyskyttäny.. En silloin sykettä laskenu, mut luulen et ois ollu yli ton 150.. :D
 
Kiitos vastauksista!!!!!

Taidan keskittyä tästä lähin vaan sykkeen kuulumiseen, enkä niihin lukuihin. Ajattelin jo ottaa tuon aikaisemman mallin uudestaan käyttöön, jossa ei sykettä näy., mutta tässä uudemmassa on helpompi "kuunteluantura", niin ehkä kuuntelen sillä välittämättä luvuista näytöllä.
 
Takaisin
Top