Kotidopler

AryA

Kommentoinnin ninja
Joulukuunmammat 2015
Löytyykö teillä semmoinen tai aijotteko hankkia?
Itse hankin sellaisen edellisessä raskaudessa ja se toi itselleni huojennusta, kun vauvan sydän äänet pääsee kuulemaan itsekkin.
 
Esikon raskaudesta on jäljellä, täytyykin jossain vaiheessa kaivella se esiin :grin 10+3 on ekan kerran kuulunu esikosta niin joskus sillon voisi yrittää tästäkin. Oli se kyllä itselle myös huojentavaa kuulla äänet sieltä ja miehelle toi raskautta realistisemmin esiin :)
 
Samoihin aikoihin aateltiin itsekkin yrittää ekan kerran saada sydänääniä kuuluviin. Oli se vaan niin kaunis ääni :love7
Mies tykkäsi kanssa kuunnella ja tosiaan siinä saa mieskin raskaudesta ihan erillälailla kiinni, kun ei muuten pääse muita tuntemuksia kokemaan. Paitsi tietenkin myöhemmin ultrat ja potkut ja liikkeet kun niiden aika tulee. Iiiiik! En malta odottaa, koska ensimmäiset liikkeet tuntuu! :joyful: Itselläni oli istukka viime raskaudessa edessä jotenka en tuntenut aikaisin ja olivat melko vaimeita melkein koko raskauden ajan. Saas nähdä, kuinka tällä kertaa :rolleyes:
 
Koitan metsästää käytettynä kun vaan ultra on ohi et voi paljastaa muille
 
Ostin viime syksynä sen, mutta meni kesken. Toivottavasti nyt pääsee käyttämään.:)
Ostin sellaisen mallin mikä toimii puhelimen sovelluksessa ja molemmille on kuulokepaikka.
 
Mulla oli viime raskaudessa kaverin doppleri lainassa. Kaverilla ei oo enää se omana, joten nyt en ainakaan sieltä saa sitä lainaa. Olis kyllä ihana ostaa oma, mutta voi olla että en henno ostaa.
 
Saatiin rv 9+4 sydänäänet ensimmäisen kerran kuuluviin.:Heartred
Jos joku muu ei ole koskaan ennen niitä kuunnellut, niin neuvoina tällaiselle liian varhaiselle yrityksellelaughing7, että äänenvoimakkuus piti laittaa isolle, koska jumputus oli vielä niin hentoa. Tarkkaan piti kuunnella ja sieltä muun kohinan ym. takaa huomata jumputus. Sykelaskuri ei vielä sitä edes noteeranut, joten ihan kuulolla vain huomasin.
 
Muokattu viimeksi:
Mua tekisi mieli hommata. Esikoisella ei ollut, mutta nyt jotenkin on olo, että olisi ihan kuunnella ja varmistaa, että kaikki hyvin. Ja just sais miehen enemmän mukaan... Onko suositella jotain merkkiä/mallia? Oon ihan pihalla kotidoplereista:)
 
Meillä mies oli tilannu ja tuli eilen postissa. Viikkoja eilen 8+6 ja löyty syke välistä kyllä kunnes taas tyyppi lähti karkuun ja omat äänet otti vallan. Tyypin syke 120 ja sit tippu välistä tuohon mun omaan 60 sykkeeseen kun kadotettiin pikkunen, mutta se huojennus jotta elossa on :Heartred:Heartred:Heartred
 
Sain sykkeen kuulumaan pari päivää sitten!!! Mikä helpotus siellä on joku!! Nyt 9+6
 
Hankin dopplerin 9+1 ja luojan kiitos sain äänet heti kuuluviin, oli niin kova huoli keskenmenosta. Sittemmin en joka kerralla ole saanut sykettä esiin, mutta en ole isommin huolestunut, ymmärrän ettei näin pienillä viikoilla välttämättä aina onnistu, sydänhän on ihan hurjan pieni vielä. Tänään 10+0 taas tuttu jumputus saatu kuuluviin :) Itsellä Angelsounds JPD-100b+, on hyvä.
 
Tekisi mieli hankkia! Koitin kirpparilla vähän pyöriä tänään josko sieltä olisi löytynyt :woot: Onko näitä yleisesti jossakin kaupoissa myynnissä vai pitääkö tilailla netistä?
 
Mä tilasin raskauskeijusta sen halvimman mahdollisen, 31egee. Sain tänään kuulumaan selkeät äänet ja viikkoja kasassa vasta 8+3 Välillä sotkeentui omat sykkeet taustalle, mutta eipä tuo haitannut, koska kyllä sen hitaamman tunnistaa omaksi.
 
Sain kaverilta vanhan dopplerin ja tekis mieli testata, ultrageeliä en vain löytänyt mistään apteekeista/kaupoista :/ Toimiiko esim. liukuvoide vai täytyykö olla just tota ultrageeliä?
 
Sain kaverilta vanhan dopplerin ja tekis mieli testata, ultrageeliä en vain löytänyt mistään apteekeista/kaupoista :/ Toimiiko esim. liukuvoide vai täytyykö olla just tota ultrageeliä?
Monet käyttää ihan perusvoidetta tai baby oilia :wink
 
Takaisin
Top