Kosmetiikka, kemikaalit yms. käyttö raskausaikana

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hannietta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ja botoxit jätän nyt luonnollisesti ottamatta raskaus- ja imetysaikana 🙈 Se on varmaan vaikeinta, inhoan tota keskelle otsaa muodostuvaa ryppyä jos otsalihakset ei oo lamaantuneena, tekee päänsärkyäkin 😅 mulla on siis migreenin takia toi botox käytössä, se varmasti nyt taas pahenee...
Mulle neurologi on sanonut että botoxia voi nykytietämyksen mukaan käyttää raskaanakin jos tarvis, tää tieto muuttunut muutama vuosi sitten. Mulla käytössä vaikeeseen migreeniin. Se molekyyli on sen kokoinen ettei läpöise istukkaa.
 
Mulle neurologi on sanonut että botoxia voi nykytietämyksen mukaan käyttää raskaanakin jos tarvis, tää tieto muuttunut muutama vuosi sitten. Mulla käytössä vaikeeseen migreeniin. Se molekyyli on sen kokoinen ettei läpöise istukkaa.
Okei! No pitää sit harkita, koska lääkevaihtoehdotkin on huonoja. Viimeks tais kyllä ekan trimesterin jälkeen olla aika migreenitöntä, mulla liittyy aika vahvasti kuukautiskiertoon!
 
Mä käytän normisti kaikkea muuta paitsi hajuvettä. Alkoi omaan nenään tuoksumaan nimittäin pahalta ja liian tujulta. Dödön myös vaihdoin pois suihkutettavasta, kun tuoksui liikaa 😅
Hiukset värjään kampaajalla suoravärillä (elumen) ilman hapetteita, niin uskallan normisti hiuksiakin ehostaa 😊
 
Takaisin
Top