Kyllä ne ajat muuttuu tämänkin suhteen, ei siitä ole montaakaan vuotta kun vedettiin röökiä raskaana ja se oli ihan ok :D Nyt sitten tulilinjalla kaikki mahdolliset mömmöt... Se nyt on fakta, että lapsettomuus lisääntynyt, siihen syitä voi sitten hakea milloin mistäkin. Selvä yhteys on kuitenkin löydetty poikasikiöiden sukupuolielinten kehittymisessä ja kemikaalien käytössä raskausaikana. Ympäristöstä tuleva saasteen määrä, ravinnosta saatavat torjunta-ainejäämät ja sitten itse käytetyt myrkyt, melkoinen cocktail! Raskausaikana tulee kyllä entistä enemmän minimoitua kaikki turha kuormitus... Ja en ole mikään täydellinen, pyrin vain omasta halusta välttämään kaikkea turhaa, ei ole mun asia muiden kemikaalien käyttö, ellen itse sitten vietä loppupäivää migreenissä kun jollain on niin raikkaan tuoksuiset vaatteet tai "vähän" suihkauttanut hajuvettä ;D Nämä on ihan mielenkiintoisia aiheita, yksi mistä kuulen aina, on kierrättäminen, miten se voikin joillekin ottaa niin koville, että joku kierrättää lähes kaiken omasta vapaasta tahdosta? :)