Koska?

mulla 6 pv ennen menkkojen normaalia alkamista, mutta tuotakin on näköjään tutkittu. Paketissa sanottiin että alle 8% kaikista naisista tuo testi näyttää positiivista, mikäli sen tekee ennen menkkojen normaalia alkamispäivää. Todella harvinaista siis. Suosittelisin siis vaan odottelemaan vähintään sinne asti, ja sitten tekemään.
 
Tein testin tasan viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, silloin oli positiivinen. Yllätysraskaus, mutta ihana yllätys kuitenkin!
 
mää tein testin (apteekin oma) kun oli menkat 1,5 viikkoa myöhässä.punanen viiva pärähti saman tien[:)]
 
Mie ostin raskaus-keiju sivuilta testejä ja huomenna aamulla teen testin ja jos se näyttää negaa niin ajattelin odottaa sitten vielä muutaman päivän kun menkkoja ei ole kuulunut kohta viikkoon ja jos mulla ei ole vaan sitä hcg:ta paljon vielä.[:)] Jos sekin näyttää negaa aamulla niin sitten kyselen vähän terveyskeskuksesta tietoa.[:)] Onko ne raskaus-keiju sivun raskaustesti liuskat tarpeeksi hyviä vai.. [8|]
 
Hiukka vaihteleva kierto oli kyllä e-pillereiden jälkeen mutta sinä päivänä kun odottelin menkkoja alkavaksi, tein testin ja positiivisen antoi.
 
mä soitin tänään terveyskeskukseen kun menkat huomenna 2 viikkoa myöhässä ja testi näyttää negaa mut sanoi vaan että kannattaa ootella ainaki siihenn asti et on kuukauden myöhässä. omituista kyllä.
 
Ite odottelin 5 päivää menkkoja. Sit juolahti mieleen et "entä jos..." lopputulos "Raskaana 1-2 viikkoa". Ylläri oli, mutta ei huono ylläri [:)]
 
Mä olin vähän sekasin omasta kierrostani vaikka en pillereitä syönyt,mutta yleensä ne olivat alkaneet joka kuun 15.päivä. Odotin 4.päivää menkkoja ja tein sitten testin ja positiivinen oli. Ultrassa ja näissä paljastui kuitenkin,että mun kuukautisten olisi pitänyt alkaa 13.päivä,jotenka oli siinä nähtävästi vähän heittoa...välil 15,välil 14 ja välil 16...kun pysyi kuitenkin tossa. En pitänyt mitään kirjaa kuukautisista,jotenka oli vähän vaikeeta tietää milloin alkaa,mutta plussa siinä sitten kukoisti 4.päivää myöhemmin. :)
 
Mä tein testin ku menkat olivat myöhässä 5 päivää. Mulla oli säännöllinen  kierto ja menkat alkoivat aina ajallaan. Kierron pituus ei ollut kuin 26-27 päivää.
 
Itse tein aamulla puoli 7 aikaan testin ja negaa näytti,ja menkat alkoi tuossa jokuaika sitten eli siirrytään yrittämään sitä tammivauvaa iloisin mielin[:)]
 
5 päivää siitä kun piti alkaa. Tulipa mieluisa pääsiäinen, tosin ollaan yritettykin melkein vuoden :)
Vielä en uskalla hehkuttaa, kun niin alussa ollaan.
 
Testi näytti plussaa samana päivänä kuin kuukautisten piti alkaa edellisen kierron perusteella. Tosin mulla oli vähän epäsäännölliset kuukautiset ja ovulaatio tapahtui siinä kuussa aiemmin, eli jos ei olis tärpänny, kuukautiset olis alkaneet varmaan pari päivää aiemmin kuin mitä odotinkaan.
 
Minä testasin kans niillä raskauskeijun testeillä, mun mielestä ainaki ihan hyviä ja luotettavia. Tein testin 4päivää ennen kuukautisten alkua ja haamuviiva tuli, sitte tein uuden testin kuukautisten alkamispäivänä, punainen viiva tuli kyllä heti.  
 
mulla näytti plussaa vasta kun ensimmäinen kuukaus oli takana ja itse olin tosiaan tiennyt koko sen ajan olevani raskaana, joka viikko vaan tehtiin testiä niin kauan että se plussaa näytti :)
 
elzq monennella viikolla olit siis raskaana kun sait positiivisen ? itselläni menkat kolmatta viikkkoa myöhässä mutta negaa näyttää ja tunnen olevani raskaana on vaan semmonen tunne kun tissit turpoaa ja painaa ja voin pahoin ja väsyttää ja nälättää jne
 
Tein apteekin oman raskaustestin 3 päivää ennen kuin kuukautisten olisi kuulunut alkaa, koska olin ihan varma että olen raskaana. Testi näytti negatiivista. Tein testin uudestaan todennäköisenä kuukautisten alkamispäivänä ja komeasti näytti positiivista [:)] Että joskus se saattaa olla pienestä kiinni, mutta suurinosa testeistä taitaakin sanoa että testi on luotettava vasta ensimmäisestä päivästä kuukautisten poisjäämisestä...
 
Minä ostin ruokakaupasta halpistestin jonka tein päivää paria ennenku menkkojen ois pitäny alkaa ja se näytti positiivista :)
 
Takaisin
Top