koska tärppäsi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä jätettiin pillerit pois elokuussa -09 ja tärppäs heti eli syyskuussa -09 tehtiin postiivinen testi [:D] Nyt odotellaan vauvaa syntyväksi minä hetkenä hyvänsä [:)]

Ekan aikana ajateltiin että jätetään pillerit pois ja tulee jos on tullakseen 2008 elokuussa ja 3viikkoa tyttö imoitti tulostaan.
Tokan aikana syyskuussa -09 keskusteltiin että nyt olis hyvä sauma, jätin pillerit pois. Vasta kun elämässä tapahtui muita hyviä asioita ja unohdin hetkeksi tulevan niin tärppäsi oliko helmikuussa..

Olen vuosia jankuttanut miehelle lapsen teosta ja nyt keväällä sain miehen suostumaan..
Sillon hän sanoi että saat sitten synttärilahjaks sen (heinäkuussa synttärit)... no minä jatkoin jankuttamista ja aloitettiin yrittäminen huhtikuussa.. Vappuna en uskaltanut ottaa sidukkaa kun ajattelin että entä jos odotan, testeissä ei näkynyt vielä mitään ja menkat piti alkaa päivän-parin päästä vapusta.. No ne sitten alkoi.. ihan järkky pettymys oli. Noh, eikun seuraavaa ovista odottelemaan.. ja ei sit vieläkään.. sitten ajattelin että nyt en varo enää mitään juomisia ym., että eihän se sillon tule jos oikeasti olen siihen 100% valmistautunut.
Kolmannellakaan ei vielä tärpännyt ja sitten ajattelin jo oikeasti että enkö mä saakaan lapsia (olin siis aina ajatellut että niitä tehdään ihan noin vain, nyt olen sitten tajunnut ettei ne ihan tosta vaan tule) No sitten alkoi kesäloma, oltiin reissussa (oli siis paljon muuta ajateltavaa) ja heti loman alussa oli ovis aika ja JEE nyt se tärppäs.. eli 4kerralla! Ja miehenihän oli sanonut että synttärilahjaks saat sen ja niin sain :) (ehkä hieman tuuria matkassa)

Meillä tosin oli asunto myynnissä koko kevään ja taloa etsittiin + sitten vielä muutto niin voipi olla että siinä oli stressiä niin paljon ettei tärpännyt.

Meillä meni hieman pitempään äheltäessä. Jätin pillerit pois (miehen ehdotuksesta!) lokakuussa -08. Mentiin ajatuksella, että tulee kun tulee. Ei tarkattu ovispäiviä tms.
Noh, sittenpä ei alkanutkaan mitään kuulua ja olin aika rikki alkuvuodesta. Sitten yksi kaunis päivä kesäkuun alussa tein piruuttani testin, kun menkat oli reilun viikon myöhässä. Ja kappas kehveliä, plussahan siellä oli! Olin aika puulla päähän lyöty. Ja olen vähän edelleenkin [:)]
Ensimmäinen kolmannes takana, joten ehkä sitä voi pikkuhiljaa alkaa olemaan vähän luottavaisemmin mielin, että kaveri pysyy loppuunasti matkassa. Hope so.

Jätin pillerit pois alkuvuodesta -09 (muistaakseni maalis-huhtikuuta), oltiin periaattella "tulee jos on tullakseen"- liikenteessä. Muutama kuukaus siinä meni, kunnes plussasin. 

Takaisin