koska plussasitte

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussasin huhtikuun toisella viikolla, menkat on aina olleet niin tarkat että on voinu melkein kellon tarkistaa niistä, oli pillerit tai ei, ja kun ne sitten oli 5 päivää myöhässä, niiin ajattelin että teenpä huvikseen testin. Olin jo valmistautunu negaan, oikeastaan toivoinki sitä, kun juuri oltiin muutettu avopuolison kans erilleen, mutta hyvä että kerkesin tikun laskea käestä niin näytti kahta viivaa. Sitten paniikissa soitto ex-hellulle ja uus tikku mukaan apteekista ja sen luo tekemään toinen testi. Ja yhtä varma positiivinen. Testit oli niitä Apteekin raskaustestejä. En uskonu vielä ensimmäisen neuvolankaan jälkeen että olen raskaana, ostin vielä clearbluen, ja seki näytti raskaana 3+, joten pakko kai son uskoa :D

Täällä tosiaan plussailtiin ensin ovulaatiotikulla [:D] Oletin tuolloin tammikuun 20 päivä että ovulaatio olisi saapunut kylään hieman "ajoissa" (edelliset kuukautiset alkoivat jouluaattona) ja kun oikeastaan ensimmäistä kertaa sen olin bongaavinani halusin sen testata että osuinko kehon tuntemuksissani oikeaan (kierrot ovat siis pco:n takia olleet todella epäsäännöllisen pitkät, sellasta 50 päivää)!
Kun vielä viikon kuluttua tuosta oireilu jatkui, tein ennen töihin lähtöä prisman halppis raskaustestin joka antoi hyvin pian (alle 3 min) kaksi tummanpunaista viivaa [:)] siitä sitten vaan kuva miehelle lähettämään töihin [:D]
helmikuun ihan alussa tein sitten clear bluen kaksi testiä, ne digitaaliset joissa toinen sanoi +3viikkoa ja mie olin edelleen aivan ihmeissäni, nimenomaan kiertoni kanssa että miten ihmeessä näin voi olla!!

Laskujen mukaan kiertoni on tuolloin mennyt tasan 28 päivän mukaan joten aikas myöhässä tein kai testin... jos kuitenkin olisin laskenut edellisten kiertojeni mukaan (miten ko viime vuoden ne menivät) olisin tehnyt sen todella aikaisessa vaiheessa, periaatteena semmoinen yllätys tämä vaaviloinen on ettei vieläkään oikein meinaa tajuta![:)]

Viikko siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tein kaupasta ostetulla RFSU(?) merkkisellä testillä positiivisen tuloksen [:D] Olisin saattanut odottaa pidempäänkin, mutta ystävä hoputti tekemään, olisin saanut vastauksen kuulema jo viikkoa aijemmin.

Takaisin