koska plussasitte

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
eli kiinnostaisi tietää koska on raskautuneet plussaa saaneet siihen tikkuun[;)]
Myös kiinnostaa mitä testiä käyttänyt,onko mahollisia negoja ollu alla ja muuta asiaan kuuluvaa.
Vastailemaan vain[:)]

Tais piirua vaille pari viikkoa olla myöhässä. Tissit olleet viikon kipiänä niin arvasinkin jo tuloksen vaikken sitä millään uskaltanut tehdä... pari apteekin testiä meni sinä vkonloppuna [:)]
Perjantai-ilta, mietittiin haetaanko vinkkupullo ja baanalle. Jäi hakematta [:D]

1. kp32

2. kp29

3. kp25

4. kp31 (nega kp27, oletin etten ole raskaana joten voi olla et plussa olis tullut jo ennen tota kp31 mut odottelin tätiä)

[:)] menkat ailahdellut sen 3.5vuoden aikana mitä lasta "yritettiin" niin paljon että ei pistänyt yhtään ihmetyttämään kun menkat oli pari-kolme viikkoa myöhässä..... [8|] ja monta kertaa negan testanneena ei siis ees tajunnut menkkojen olevan "myöhässä" ne vaan oli.. tulossa sitten ku tulee.... [8|] vaikka oksetti ja väsytti niin julmetusti ja muutenkin olo oli "kummallinen" monta viikkoa niin siltikään ei raksuttanut kyllä yhtään että vois ehkä mahdollisesti olla raskaana[:-][8|]...

lokakuun lopussa, oli juuri halloween viikonloppu-viikko ja tiedossa huuuuurjat pileet jotka halusin järjestää kavereilleni.. kummasti oli niin veto pois ja tympi ja kaikkee että halusin vaan oikoo kaikki järjestelyt. (yleensä meidän juhliin panostetaan monta viikkoo ennen.....) ilmotin kavereille että aijotut kauhuelokuva-naamiassysteemit voi unohtaa kun oon niin väsy ja huonovointinen, että pidetään muuten vaan hauskaa meillä. kaupunki reissulla torstaina apteekista ostin "varmuudeksi" testin... testiä ostaessa ei ees tullut mieleen että se vois ehkä olla plussa. halusin vaan varmistaa että voin huoletta keskittyä pileisiin ja ystävien seuraan..
mutta kyllä torstai iltana testiin pärähti heti tummat viivat kun vaan hipaskin pissaan.. ja perjantaina ostin toisen (sama juttu) ja lauantaina kolmannen.. ja neljännen.. ei voinut uskoo todeksi.[:D] silloin digimittari näytti olet raskaana +3viikkoa.. eli viidennellä viikolla mutta todellisuus tais olla kuitenkin että mentiin jo pidemmillä viikoilla.. en enään ittekkään tiijä kun laskettuaika muuttunut kolmesti.. [:)] mutta kyllä oli ikimuistoinen halloweenviikonloppu.. [;)] pileistä ei tullutkaan ihan sellaiset kuin oli tarkotus.. [:D] mutta sain anteeksi kavereiltani kun mies lörpötteli koko porukalle syyn vaikka sovittiin että siitä ei puhuta ennen ku asia neuvolassa varmistettu....[:D]

negat oli negoja kahden yk:n ajan, mutta plussasin 2-4 päivää menkkojen alkamispäivän jälkeen yk 3:sta- ei negoja ennen sitä.

Mulla on ollut pillereiden lopettamisen jälkeen entistä pidempi kierto ja hiukan epäsäännöllinenkin. Vaihteli aina jossain 32-37 päivän välissä yleensä. Odottelin sinä päivänä menkkoja alkavaksi, kun tein testin. Plussa tuli kahdella selkeällä viivalla, merkkiä en nyt kyllä muista [8|]

raskaana tiesin olevani oireista ja menkat ei koskaan ollut noin paljon myöhässä. varmistin vaan tosiasian joululahjaks :D parissa edellisessä kierrossa hätäilin ja negoja testasin. tässä kierrossa en halunnut turhaa rahoja tuhlata. clear bluella tulis suoraan plussa ja sitten vasta kontrolli viiva :D

Minä ihmettelin kun oli niiiiin kylmä-kuuma ja kylmä-kuuma koko ajan. Minulla ei ole ollut vastaavaa ennen menkkojen alkua että pienen pieni epäilys oli ennen kuin tein testiä.. Mietiskelin mielessäni että voisinko olla kun oli niin outo olo, mutten kuitenkaan ollut sillain "100 % varmaa että olen"..
Menkat olivat 2 pv:ää myöhässä kun ostin testin ja kolmantena aamuna vähän ennen viittä testasin kun heräsin vessaan :) Sitten ei enää miehen kanssa nukuttukkaan kun oli pakko herättää se ja ihmetellä sen kanssa <3
Testi oli Apteekin raskaustesti.

mä plussasin vasta 5 päivää sen jälkeen, kun menkkojen piti alkaa. Mä en uskaltaltanut tehdä testiä niin monen negan ja pettymyksen jälkeen...selkeä plussa tuli 04 aamulla kun en saanut unta ja oli pakko mennä pissimään tikkuun. Oltiin jo eka kerta käyty juttelemassa tk lääkärin kanssa lapsettomuudesta.

Epäilin olevani raskaana jo joulukuun puolessa välissä, kun ruumiin lämpö oli koholla ja vatsaa nippaili paljon voimakkaammin kuin yleensä ennen menkkoja. Tein ensimmäisen Yliopiston apteekin oman raskaustestin tai joku sellainen (halvin versio siis[:D]) sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Testi näytti negatiivista, tätiä ei kuitenkaan kuulunut, joten ostin toisen samanlaisen testin, jonka tein 2 päivää myöhemmin, uuden vuoden aattona, silloin tuli haalean haalea kontrolli viiva, joten ostin vielä kolmannen samanlaisen testin muutama päivä myöhemmin ja kontrolliviiva oli tummunut. Nyt sitten tässä[:)].

Tulin raskaaksi ekasta yrityskerrasta<3 siksi tämä niin yllätys, kun en olisi koskaan uskonut näin onnekkaasti käyvän.. :)
Minusta tuntu, että olen raskaana jo viikon ennen menkkojen alkua.. olin vain sellainen tunne, vaikka menkkamaiset kivutkin jo alkoivat. Testailin sitten 2 päivää ennen menkkojen alkua ja plussaahan se näytti, pitihän siinä tehdä toinenkin testi seuraavana aamuna ja plussaa jälleen.. testasin vielä kaksi tikkua, kun menkat 3 päivää myöhässä.. ja plussat tuli :) ja onnellisesti huomenna tulee rv 7 täyteen. :)

Plussasin kp 39 ja sitä edelliset kaksi kiertoa oli olleet 37 päivää, joten laskeskelin että 1-2 päivää myöhässä. Kierrot vaihteli tosi paljon, 25-45 haarukassa, joten vaikea sanoa mitä tässä plussauskierrossa olisi oikea luku ollut.

Pe piti alkaa, su testasin. Suhteellisen säännöllisistä menkoista huolimatta olin epäileväinen... Tää oli eka testi minkä ostin. En oikein tajua miksi testataan ennenaikojaan kun näkeehän sen sitten jos ne menkat alkaa. Mulla ehti tulla niitä pettymyksiäkin ja olisin takuulla hajonnut jos olisin testannut ne, riittävän harmittavaa oli kun menkat alkoi.

Laitoin 1-2 päivää menkkojen ollessa myöhässä mut tais olla kyllä 2 tai 3 päivää myöhässä ja sit tein testin. En oo ihan varma mut eihän tossa isoa heittoa ole =)
todella hailakka viiva tuli jokatapauksessa ihan ensimmäisestä testistä. Siitä se tummeni kun teki seuraavina päivinä uudet testit [:D][:)]

Pari päivää ennenkun menkat olis pitäny alkaa niin plussa tuli.[:)]
Mies oli jo viikon verran sanonut et raskaana oot ja minä vain kiistin koko ajan... en tiiä miks.. [:D]
Yhtenä iltana sitten töistä päästyäni ajattelin et käydään nyt sitte apteekissa vaikka menkkojen ei pitäis vielä tulla pariin päivään. Onpahan sitte ainakin testi valmiina oottamassa.
Kotiin päästyäni päätin ihan huvin vuoksi vaan kokeilla että mitä tapahtuu...[:D]
Ja miten kävi... heti kun olin tikkuun saanu korkin päälle niin tuli näytölle lukemaan Raskaana...[:D]
Shokissa sitte hoipertelin pois vessasta ja puhelin käteen ja puhelu miehelle, joka oli töissä, että nyt se vauva sitten tulee!!![:D]
Ja tässä ollaan [:D] Nytkin on kovat iltajumpat masussa käynnissä.[:D] Olen onnellinen!![:)]

Vastasin muu aika!

kierrot olivat olleet pitkään jo 29-30, kunnes 2 edellistä kiertoa ennen plussaa heittivätkin itsensä 35 asti ja plussakierrossa kun testasin oli menossa 36 [:)]
ei ollut oireita mistä olisin epäillyt, paitsi jälkikäteen ajateltuna jumalaton palelu. Viimeiset pari vkoa olin nukkunut kahden peiton alla ja pitänyt makkarin lämpötilan yli 21.

Eka testi oli itseasiassa netistä tilaamani ovulaatiotesti ja niitä taisin hätäpäissäni pari kolmekin tehdä. Samana päivänä 0.5h virtsasta apteekin omakin näytti sitten jo vahvan plussan. Seuraavana päivänä clearbluen digitaalinen ilmoitti raskaana.

Testasin ekan kerran 4päivää ennen menkkojen alkua ja silloin tuli haalea viiva mutta tiesin että olien raskaana alavatsa pullottaa ja on arka samanlailla kun menkkojen alkaessa mutta pistävämpää... 2päivää ennen menkkoja sit testasin uudestaan ja oli puolet vahvempi viiva, varmuuden vuoksi tänään 2päivää yli menkkojen tein digitaalisen et pääsen varmuuteen jep siel oli Raskaana 1-2 viikkoa oviksesta!!! jippiii?

Onnea Mirputin86:lle!! Nyt sitten vapun juhlintaan ihan vain siman voimin!!
...Ja saat hyvillä mielin syödä ylimääräisen munkin!! [:)]

Takaisin