Koska plussan tulis näkyä viimeistään?

sinsu

Piirimestaruustason postaaja
Maaliskuunmammat 2014
Syyskuunmammat 2015
Täällä menos kp 29/26, menkkoi ei näy; mutta ei tikkuunkaan piirry plussaa. Kauan odotan, ennen ku juoksen lääkäriin? Viime synnytyksen jälkeen on ollu tasainen kierto, sitä ennen oli epäsäännöllinen. Turhauttaa, ku tahtois tietää onko raskaana vai ei. Malttamanko, vähä vaa. :) Koska muut ootte plussannu, siis miten monta päivää menkkojen pois jäämisestä? Ja millä testillä?
 
Itse plussasin haaleasti sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Seuraavana aamuna viiva oli jo vahvempi. Apteekin raskaustestiä käytin molemmilla kerroilla.
 
Oon käsittäny että aika monet plussaa jo ennen ku menkkojen pitäis alkaa, useimmat viimeistään viikon päästä siitä kun olis pitänyt alkaa ja sitten on ne harvat poikkeukset jotka plussaa vasta joskus viikolla sata tai ei ollenkaan.. siis kotitestillä. Niilläkin joilla jostain syystä pissasta ei näy niin verikokeesta pitäis näkyä plussaa.
 
Minulla näkyi 10 päivää ovulaation jälkeen tosi haalea plussa. Tiedätkö milloin sulla on ollut ovulaatio?
 
Jos se onkin ollut myöhässä ei välttämättä näy vielä. Joillakin ei näy kuin vasta viikkojen jälkeen. Jos menkkoja ei viikkoon kuulu kannatta käydä lääkärissä.
 
Takaisin
Top