Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALKUPERÄINEN: Viirukhan
Me oltiin kans niin vanhanaikasia, että mies kysy ensin isältä kättä [:)] Mentiin tosin yhdessä tätä asiaa hoitaan mun lapsuudenkotiin, vaikka ei vielä oikein siitä kihlautumisajankohdasta niin tienny... Olin ite ihan kauhuissani, kun oltiin vasta 4kk tunnettu sillon, että mitä ihmettä isä mun ihanalle rakkaalle mahtaa tästä tuumata, uskaltaako mies oikeesti edes kysyä... No, kun käveltiin sit illalla vesisateessa bussipysäkille, mies otti ja polvistu yhtäkkiä siihen katulampun alle vesilätäkköön, otti kädestä ja kosi [:)] Oli sitten saanu sen verran rauhaa mun vilkkailta nuoremmilta sisaruksilta, että ehti isän kanssa jutella [:)] Kyllä oli ihan huima olo, vaikka kumpiki oltiin kihloista vähän vihjailtu jo jonki aikaa. Seuraavana päivänä mentiin ostaan melkein ensimmäisestä liikkeestä sormukset ja illalla kotiin näytille. Kyllä oli hauska kuulla sukulaisten kommentteja tilanteesta, kun moni ei ollu koko miestä vielä ehtiny näkemäänkä [:D] Häät oli siitä 5kk kuluttua, ja nyt odotetaan lisää onnee ja rakkautta tähän perheeseen [:)]