Korvaavia tuotteita kiellettyjen tilalle

Hilppa93

Oman äänensä löytänyt
Heips, eli tänne voisi listailla jos on joitain tuotteita/reseptejä millä on korvannut esim. kielletyt ruoat!

Itsellä ihan jumalaton sushin himo, ja sille ihan ekaksi kyselisin korvaajaa joka maistuisi edes vähän samalta.🤪
 
Heips, eli tänne voisi listailla jos on joitain tuotteita/reseptejä millä on korvannut esim. kielletyt ruoat!

Itsellä ihan jumalaton sushin himo, ja sille ihan ekaksi kyselisin korvaajaa joka maistuisi edes vähän samalta.🤪
Tee itse kotona 🙂, itsekin pitäisi oppii tekemään, rakastan myös sushia
 
Mä sain tänää tietää yhest vauvaryhmäst et pästöroimatont mätii saa syödä!! Joulu pelastettu 😂
sushii mä oon syöny normaalisti, mut en raakaa kalaa ja sil raa’al kalal en keksi korvaajaa. Tai on porkkala vähä niinku, mut se on nii jäätävää kuraa 🤣
 
Mä sain tänää tietää yhest vauvaryhmäst et pästöroimatont mätii saa syödä!! Joulu pelastettu 😂
sushii mä oon syöny normaalisti, mut en raakaa kalaa ja sil raa’al kalal en keksi korvaajaa. Tai on porkkala vähä niinku, mut se on nii jäätävää kuraa 🤣
Eiku siis pästöroituu 😂
 
Mä sain tänää tietää yhest vauvaryhmäst et pästöroimatont mätii saa syödä!! Joulu pelastettu 😂
sushii mä oon syöny normaalisti, mut en raakaa kalaa ja sil raa’al kalal en keksi korvaajaa. Tai on porkkala vähä niinku, mut se on nii jäätävää kuraa 🤣
Raaka kala voi syödä, mutta vain kun se on enneen ollut pakastimessa (silloin parasiitit hävivät)
 
Mä sain tänää tietää yhest vauvaryhmäst et pästöroimatont mätii saa syödä!! Joulu pelastettu 😂
sushii mä oon syöny normaalisti, mut en raakaa kalaa ja sil raa’al kalal en keksi korvaajaa. Tai on porkkala vähä niinku, mut se on nii jäätävää kuraa 🤣
Oi tämä onkin hyvä, mäti on kyllä yksi joulun lempiherkuista 😁
 
Raaka kala voi syödä, mutta vain kun se on enneen ollut pakastimessa (silloin parasiitit hävivät)
Samaa taijetaan sanoa metukasta, et sais syödä kun ois pakastettu tietty aika... En kyl tohi siltikään kumpaakaan 🤭
 
Mä oon syöny sushia mut vaan kasvisversioita, rapujuttuja tai kypsennetyllä kalalla tehtyjä 🙂 levähän on kai kiellettyjen listalla mut sushejakin on niin montaa mallia että löytyy usein semmosia missä ei oo levää. Levää oon itse kyllä syönyt pari kertaa kun se määrä on niin pieni jos syöt jonkun 2 palaa makia... Mut jokainen oman harkintansa mukaan!

Salmiakin himoisille paras korvike on se namituvan glykyrritsiinitön salmiakki! Niitä on useita eri makujakin ja musta ne maistuu aivan oikeelta salmiakilta 🤩
 
Joulupöytään olin graavilohen sijaan ajatellut kokeilevani porkkalaa, mutta nyt pahoinvoinnin yltyessä, voipi olla että turha kokeilu olisi 😅
 
Joulupöytään olin graavilohen sijaan ajatellut kokeilevani porkkalaa, mutta nyt pahoinvoinnin yltyessä, voipi olla että turha kokeilu olisi 😅
Mä tein sitä 2019 jouluna ku ootin esikoist, oli nii hirveet kuraa ettei ikinä enää 😂 toki mää oon tosi vannoutunu lihansyöjä ettei mul kauhee helposti uppoo korvikkeet..
 
Joulupöytään olin graavilohen sijaan ajatellut kokeilevani porkkalaa, mutta nyt pahoinvoinnin yltyessä, voipi olla että turha kokeilu olisi 😅
Mitään et menetä, jos Porkkalan väliin jätät. Urhoollisesti sitä pari kertaa kesällä kokeilin, ei toiminut. Toki olen kalansyöjä, enkä esim vegaani.
Joulupöytään tulossa työpaikalle laatikoiden ja kalojen väliin kylmäsavulohikiusausta, Janssonin kiusausta ja myös graavilohirisottoa. Pitopalvelu "raskausajan ruokarajoite ongelmista" innostui ja pitävät koko meidän äikävaltaista sakkia testiryhmänä.
 
Takaisin
Top