Miten te suhtaudutte koronaan raskausaikana? Rajoitatteko liikkumisia enemmän vai ootteko tähänkin mennessä rajoittanut menemisiä? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lähinnä tässä jos joku haluaa ajatuksia jakaa, on itsellä ainakin tosi ristiriitaiset fiilikset. Meilläpäin ei ole ollut sairastuneita, mutta kesän myötä on ollut paljon turisteja paikkakunnalla, joten riski siihen, että tauti on tännekin tullut/tulossa on kyllä iso. Plus tietysti kesäloman aikana muualla reissanneet, jotka nyt palaa töihin ja kouluun. Lasketaankohan raskaana olevat riskiryhmään? Ja mitenkähän sitä itse tähän nyt suhtautuisi, pitääkö tässä alkaa maskia ja hanskoja pitämään kauppareissut... Niin ja se että kuinka kauan toinen aalto kestää.. Mä oon jo miettynyt sitäkin että jos joutuu synnyttämään yksin ja isä ei pääse osastolle katsomaan vauvaa. Saako se kohta tulla mukaan neuvolaan enää.. tai saanko mäkään siellä kohta enää käydä.
se olis pahinta. Toki saliinhan on päässy kai koko ajan, ainakin täällä. Ei vaan saa olla osastolla ennen sitä tai sen jälkeen. Onneksi siihen nyt on vielä aikaa kun siellä asti ollaan...Niin ja se että kuinka kauan toinen aalto kestää.. Mä oon jo miettynyt sitäkin että jos joutuu synnyttämään yksin ja isä ei pääse osastolle katsomaan vauvaa. Saako se kohta tulla mukaan neuvolaan enää.. tai saanko mäkään siellä kohta enää käydä.
Lähinnä ravintoloissa huomasi, että pöytiä on vähemmän ja väljemmin sijoitettu.