Kommellukset

Kuinkahan monta kertaa olen pukenut neidin vaipanvaihdon jälkeen niin että laitan housut jalkaan ennen kuin bodyn haaranapit on kiinni... tai että vaippa menee väärinpäin ja sitten ihmettelen että miten se on niin vaikea laittaa kiinni...tai pessyt koneellisen pyykkiä niin että pesupallo pesuaineineen on siinä koneen päällä ja pyykit pesty pelkällä vedellä...:grin
 
Jätin tos joku päivä roskiksen etukuistille odottaan viemistä ja laitoin samalla vanhemman koiran juoksunaruun, ja jotenkin unohdin (nii eihän se koira ookaan mulla ollu ku kohta 12v...) että se tykkää repiä roskiksia. Joten tietysti repi koko pussin pitkin kuistia, eikä siinä muuten mitään, mut luojan kiitos mies ehti ne korjata pois just hetki ennenku mein porukat tuli, kun roskiksessa sattu oleen myös muutamat kortsupaperit ja itse käytetyt tuotteetkin mukana, hienosti portaille levitettynä.....
 
tein eilen vauhdikkaasti lähtöä perhekerhoon ja laitoin tytön kaukaloonsa autoon ja sitten isomman toiselle puolelle kyytiin. hyppäsin ite ratin taakse ja aloin peruuttamaan, en peruuta pelkästään peileistä -onneks sillä päätä kääntäessä huomasin, että vauvan puoleinen ovi rellotti auki :eek: Ristus. Onneks sentään kaukalo hyvin kiinni jalustassaan ja vauva vöissä kaukalossa!
 
^ Oho! No mut onneksi huomasit!!!
Ja kyllähän vauva nyt siis kaukalossaan pysyy et ei siinä mitään, olisit sä sen ajaessakin sit huomannut heti et ovi auki on.
 
Aamulla join lasista vettä, ja sen jälkeen aloin ottamaan keittimestä kahvia. Siihen juomalasiin :grin Kuppi odotti vieressä pöydällä... :rolleyes:
 
Takaisin
Top