Kommellukset

Martuti

Kunnioitettu kommentaattori
Heinämammat 2014
Toisaalta otin mallia, musta oli hauska lukea muiden kommelluksia nii ei tunne itseään ihan niin hölmöksi... :grin

Eli, kertokaas tänne kaikkia kömmähdyksiä ja kommelluksia mitä teille on sattunut, kun yhdistetään univelat ja hormooneilla toimivat aivot... :grin

Tai mitä tahansa hassunhauskoja sattumuksia ja kämmejä :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä en aina tiedä, mikä viikonpäivä on meneillään, ja tästäkös mies aina saa hupia. Ja on jo alkanyt härnäämään mua. Tänään aamulla ennen kuin lähti töihin ja mä kömmin ylös seiskan aikaan, mies kysyi että eikös teillä oo tänään sit se neuvola. Menin ihan paniikkiin, että apua, onks tänään jo perjantai ja aloin höösäämään että mun pitää mennä suihkuun yms. Mies sit tokas että nyt on kyllä torstai...

Kerran yövaipanvaihdossa olin laittamassa neitokaiselle vaippaa väärinpäin päälle.

Kerran olin laittamassa neidille suoraan housuja jalkaan - ilman vaippaa!
 
Ai niin ja toissapäivänä jossain vaihessa päivää kun aloin imettämään, niin havahduin että mulla oli toisella puolella liivejä kaks liivinsuojaa, ja toisella puolella ei ollenkaan o_O

Lisäks oon useamman kertaa ollut heittämässä neidin likapyykkejä roskikseen, enkä pyykkikoriin... :rolleyes:

Ja eilenaamulla olin lorauttamassa kahvin sekaan jogurttia enkä maitoa (sellasesta litran pönikästä siis).
 
En nyt tiiä voinko syyttää äitiaivoja tämänpäiväisestä, mutta joo, syytetään niitä :p. Mie kävin tytön ja vaunujen kanssa kirjastossa keskustassa ja matkustettiin edestakaisin bussilla. Kotiin kun oltiin tulossa, mentiin bussiin ja mie väläytin oikein kauniin ja kuuluvan tervehdyksen mua lähimpänä oleville matkustajille :happy093. Hivenen pitkään katselivat minua, hihhii. Ehkä ne tajusi että siinä on yksi äiti-ihminen valvotun yön jälkeen, eivätkä pitäneet minnuu ihan hoitoa tarvitsevana tapauksena :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
^ Häh, eikä :laughing021

Tuli tosta mieleen.... Mähän olin siis ennen äitiyslomaa eräässä kaupassa töissä, varastohommissa enemmänkin mutta myös asiakaspalvelussa. Niin sit aina välillä kun töiden jälkeen jäin sinne ostoksille, siis jo omissa vaatteissani, niin saatoin tervehtiä muita asiakkaita :rolleyes: Vähän kans ihmetteleviä katseita sain... ja tätä kans tapahtui useamman kerran :oops:
 
Mun toi nauru oli itse asiassa åken edeltävälle kommentille, siis tolle Otto-automaatille...
 
^ Totta... voisinkin laittaa Miramarialle viestiä että vaihtaa otsikon, sitä ei pysty itse muuttamaan...
 
Mä kävin aikasemmin viikolla kaupassa muksujen kanssa, lappasin kamat hihnalle ja odottelin ajatuksissani vuoroani. Kassaneiti katteli mua vähä hölmistyneenä ja kysyi et onko nää sun ostokset vai juoksiko tästä joku hakee vielä jtn. Sanoin ettei oo mun ja kassaneiti yritti katella käytäville, odotteli hetken, jakysy sit et ootko varma ettei nää oo sun ostokset kun ei hän nähny et tästä olis ketään lähteny? Katoin sit tarkemmin niitä ostoksia - ja VITTU! Oliha ne mun, olin niin ajatuksissani etten huomannu ku se oli lappanu ne kaks kassillista ostoksia jo läpi. Vähän hävetti ku kassaneiti + pari muuta asiakasta naureskeli ja ihmetteli miten en voinu nähdä :eek:
 
^ Hah, ei aina voi kaikkee huomata... :grin

Otsikko ja ketjun kuvaus on nyt muutettu, eli kertokaas nyt ihan mitä tahansa hassuja kämmejä, mitä on joskus tapahtunut :)
 
möh, joudunko mie vaan naureskelemaan muiden kustannuksella.. ei tuu ihelle mittään mieleen.

Åken Otto -maatin kiittely oli kyllä paha, sekä Martutin tervehdykset jo vapaa-ajalla :grin

..No joo! Ajelin mie joskus ajatuksissani lomitustilan ohitte! Tajusin sen kun eessä alko olla "ei tuttuja maisemia" ei kuitenkaan kamalan pitkällä. Ja siis työputki oli menossa, ettei ollu mikään ensimmäinen aamu siellä tms. Rukoilin, ettei kukaan tilanväestä olis huomannu asiaa, mut olihan siellä isäntä kysymässä että mitteekä mie ajelen ees-taas..:rolleyes:

Äkkiseltään mieleenjuolahtanu. Nää kommellukset kyllä opettaa nauramaan ihelleen :wink
 
Mulle käy jotain joka päivä (unohtelen asioita ja löydän tavaroita vääristä paikoista) mut perjantaina lähdin vauvojen kanssa kaupungille lounaalle nii perillä tuli ihan kamala ajatus et laitoinko ollenkaan ulko-ovea kiinni! Meillä on siis väliovi ja sen muistin laittaneeni kiinni mut se ulko-ovi.. ja vielä kun on noi koiratki nii paniikissa soitin miehelle et en varmasti laittanu sitä kii että siellä on meillä nyt ovi ihan selällään!
No mies sit soitti meijän taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle tms ja hän oli sit käyny kattoo et olihan se kiinni..
Kyl mua hävetti ku sen miehen näin tänään kun naureskeli siinä että valvottaako vauvat :D
 
^ Se on muuten hirveetä kun tulee se tunne, kun ei oo varma että onko unohtanut vai ei!!!
Mut onneks oli kiinni, ja onneks oli joku joka pystyi meneen tarkistamaan asian :wink
 
Raskaana ollessani lähdin töistä siten että takin hupusta roikkui henkari...ja kotiin asti pääsin :grin

Nyt vauvan kanssa menin neuvolaan vaunuilla ja roskikseen tarkoitettu roskapussi mukana roikkuen vaunun aisasta :laughing002

Ja vielä yksi: miehen kanssa ihmeteltiin minne maito joutui...löytyi parin päivän päästä maustekaapista hajun perusteella :laughing005
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
Meinasin tänään sitten vessassa pestä käteni hammastahnalla... Olin jo korkkia avaamassa, kunnes havahduin, että niiijoooo... se saippua on tuolla vasemmalla puolella... :rolleyes:
 
Maitopurkit ne on kyl kätsyjä...
Meillä (no okei, mulla) oli kerran kauppakassista pudonnut maitopurkki auton etupenkin alle (kauppakassi oli siis takapenkin lattialla), ja kotona mietin pitkään et ihan varmaa ostin niitä maitoja neljä, mut kotona niitä oli kassis vaan kolme... Kyseinen kadonnut purkki löyty ajan myötä myös hajun perusteella, kun ensin oli viikko mietitty miks auto haisee niin pahalta ja käytetty kaikki mahdolliset kalliit ilmastoinninpuhdistukset, penkkien pesut ym hajunpoistokikat :D Mies jakso jonku aikaa kuittailla tästä tapahtumasta.
 
Sainpa viimein hankittua maidonkerääjät, kun tuntuu että kunnon suihkutissinä sotken vaan paidan toisensa perään kun imetän, eikä liivinsuojat suojaa tarpeeksi.
Noh, kupposet testikäyttöön, ja voi sitä riemua! nehän toimii!
Aikansa syötyään poika nukahtaa, ja käyn nostamassa pinnasänkyyn. Kumarrun vielä antamaan pusun, ja huljautimpa sitten koko maitosadon ipanan niskaan…
Kätevä tuo kaatonokka :P
 
Takaisin
Top