Kolmas lapsi haaveissa

mommyme

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olen ollut elämäni aikana 4 kertaa raskaana(keskeytys,2 lasta, kemiallinen?) Kaikki edelliset raskaudet ovat alkaneet joko yrittämättä yllättäen tai ehkäisyn jättämisestä heti ensimmäisestä kierrosta. Nyt olemme miehen kanssa jo hetken kuumeilleet kolmatta (lapset 3v 11kk ja 2v 8kk) ja ilman ehkäisyä olemme olleet jo kolme kuukautta ja olin toiveikas josko nyt mutta menkat alkoi taas tänään joten ei onnistunut vieläkään :sad001 muita samanlaisissa tilanteissa? Pelkään että jotain on vialla vaikka en tiedä mitä tässä olisi tapahtunut muutamassa vuodessa että ei enää onnistuisi
 
En tiedä kuuluuko mun vastaus tänne, mutta meillä lapset pian 3 v ja 1.5 v. Kolmatta alettiin yrittämään 11/2014, eli aika vähän aikaa sitten. Meillä molemmat lapset lähteneet matkaan heti ekasta kierrosta mutta kolmatta yrittäessä ei käynytkään niin. Hieman kyllä petyin asiaan, mutta eihän sille mitään voi. Enemmän pettymys tulee jos tässäkään kierrossa ei nappaa.
 
Mäkin jotenkin ajattelin että se taas kävis yhtä helposti kuin aiemminkin. Mutta nyt sitten tuli jo kolmannet kuukautiset sen jälkeen kun ehkäisyt on jätetty ja yritetty aika aktiivisestikin saada lasta alulle. Eka ja toka kerta oli pettymyksiä mutta tää kolmas jo kyllä veti mielen todella matalaksi.. vaikka kolme kuukauttakin on aika lyhyt aika mutta ikuisuudelta se tuntuu
 
No minulla tullut nyt kahdet menkat pillereiden poisjätön jälkeen. Olen yrittänyt ovista bongata niillä testeillä ja löysinkin sen edellisessä kierrossa, mutta silloin ei tärpännyt. Nyt teen taas testejä ja haaleaa näyttää vielä. Ehkä mun pitäis lakata stressaamasta ja heittää noi ovistestit pois käytöstä niin jos sitten onnistuis. Kovasti tsemppiä yritykseen teille mommyme :)
 
Mä ainakin päätin olla tuijottamatta kalenteria ja elää vaan ihan normaalisti stressaamatta. Kyllä se kait tulee kun sen aika on :)
 
Meillä kaks ekaa sai alkunsa ekoista kierroista jollon ehkäsy jätettiin pois ja kun kolmatta alettiin yrittämään saatiinki tämänhetkistä raskautta odotella 11kk eli melkeim vuosi meni ennenkuin saatiin tämä kyytiläinen rv26+4 matkaan.
Tässä kuukausien aikana ehti olla myös kaksi keskenmenoa.

Ei siis kannata hätääntyä vaikka kolmatta ei heti kuulukaan. Vaikka ekat tarttuis jopa ehkäsyn läpi niin aina se ei onnaa niin helposti.
Malttia ja stressittömyyttä niin eiköhän tärppää..
 
Kiitos kun jaoit tarinasi :) eihän sitä saisi pitää itsestäänselvyytenä että se aina vaan onnistuu yhtä helposti. Näköjään se ei nyt tällä kertaa ainakaan ihan niin käynyt. Mutta ehkä sitten kun on aika :)
 
Takaisin
Top