Kolmannen tai useamman lapsen odottavia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suviii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Odotatko

• kolmatta lasta?

Äänet: 18 66.7%
  • neljättä lasta?

Äänet: 7 25.9%
  • viidettä lasta?

Äänet: 0 0.0%
  • ei mikään näistä, kerro lisää :)

Äänet: 2 7.4%

• Kaikki äänestäjät
    27

Suviii

Sukkela juttelija
Heinäkuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Joo elikkäs täällä odotellaan nyt kolmatta lasta. Onko meitä muita täällä, tai kentiäs jo neljännen odottavia? Olis kiva vaihtaa välillä ajatuksia, kokemuksia ja ehkä vähän tarvikehankinnoistakin puhua. :)

Neljättä tässä oottelen hetkellä millä hyvänsä syntyväksi. Isot ikäerot tulee olemaan. Vanhin jo 20,18 ja 12 vuotiaat. Onhan kolme lasta jo käsitteenä suurperhe nykyään.
Itsellä on ollut luonnollista että on lapsia eri elämäntilanteissa/eri ikäisenä.
Ja nyt ihan onnesta humaltuneena odotan iltatähteäni!! Jos joku tuo elämään sisältöä niin ne on lapset!!!!

Kolmas tulossa. Tuntuu kyllä kuin kaikki olis uutta ja ihmeellistä. Nuorin "vauvani" täyttää kohta jo viisi ja isoveli kuusi. :grin

Kolmatta täällä odotellaan ja ainahan tää on yhtä jännää :)

Meillä esikoinen täyttää nyt huhtikuussa 4 ja kakkonen toukokuussa 2.. :)

Minulle tulee neljäs, yhteensä hän on meidän viides lapsi. :Heartred Miehen poika on kohta 11, oma esikoinen elokuussa 11, ensimmäinen yhteinen lapsi kohta 4 ja meidän nuorimmainen 2v. :wav

Mä en siis oo kertonut pojille et mun masussa on pikkunen mut kysyin eilen esikoiselta et tykkäusitkö jos meille tulis vauva niin hän tokas et ei tommosta ja näytti siis pikkuveljeä :D mut sanoi et semmonen ihan pieni jota hän vois pitää sylissä niin haluais :)

Kolmatta odotellaan. Meillä ennestään 1,5- ja 3,5-vuotiaat pojat. :)

Täällähän tuntuu olevan monella suht saman ikäisiä lapsia jo entuudestaan. Mulla on nimittäin 3v. ja 1,5v. ja nyt sitten kolmas tulossa, jos kaikki menee hyvin. :) Onko teillä muilla minkäänlaista huolta siitä miten jaksaa kolmen suht pienen kanssa? Meillä mies paljon reissun päällä töissä, joten melko yksin tässä on saanut kyllä olla. Silti mulla on aina ollut selkeä kuva kolmesta lapsesta, vaikka rankkaa välillä on. :oops:

Onko teillä muilla minkäänlaista huolta siitä miten jaksaa kolmen suht pienen kanssa?

Kyllä sitä aina välillä miettii, et miten sitä sit jaksaa ja miten kädet riittää. Mut eiköhän sitä sit kaikkeen totu. Mulla myös niin vahvana ollut ajatus kolmesta lapsesta pienellä ikäerolla. Nyt välillä kyl kuumottaa ajatus siitä, et jos syksyinen raskaus ei olis ollut tuulimuna, niin meil ois pian jo se kolmas vauva sylissä. Hui! :D

Täällä odotellaan 4. Esikoinen 5v, keskimmäinen 3,5v ja nuorin 2v.

Minä voin lohduttaa, että ainakin me pärjättiin hyvin kolme lasta kolmessa vuodessa setillä :)

Oltaisiin toivottu myös nyt pienempää ikäeroa, mutta aina ei mene suunnitelmien mukaan.

Heippa!

Luin ketjun otsikon ja skippasin, kunnes tajusin, että kyllä, minä odotan kolmatta lastani. Meillä on siis kaksi lasta entuudestaan; 3vuotias esikoinen ja viime marraskuussa kohtuun menehtynyt kuopus. Kolmatta odotellaan saapuvaksi ihan marraskuun lopussa ❤

Heippa!

Meille on tulossa kolmas lapsi marraskuun lopussa, ja kaksi isoveljeä on vauvalla: 5-vuotias ja kesällä 2-vuotias :)

Hei! Minulla edellisestä liitosta kaksi lasta13 v ja 6v. Eilen selvisi ultrassa, että saamme kaksoset uuden mieheni kanssa :) jännittävää !

Mä olen perhepäivähoitaja tällä hetkellä, joten mun arjessa on nyt neljä alle 4-vuotiasta. Syksyllä on sitten "vain" 4v, 2v ja vauva, sekö tietysti tuo koululainen. Niin kai voi ajatella, että arki tästä vähän jopa helpottaa äitiyslomalla? Äippäloman päätyttyä otan luultavasti taas hoitolapsen tai kaksi, jos olisi osapäiväisiä tarjolla. Iltahärdelli on pahinta arjessa, jos mies ei ole kotona. Useamman pienen saaminen iltapalalle, pesulle ja nukkumaan on omanlaisensa uuvuttava sirkus. Muuten kyllä koen, että mitä enemmän lapsia, sen helpompaa, kun ovat seurana toisilleen.

Takaisin