Tännekin tulossa kolmas! Esikoinen täyttää nyt kesällä 5v ja kakkonen syksyllä 3v, eli ikäeroksi tulee näiden kahden pienimmän välillä 3v1kk. Tuntuu helpottavalta että nyt tulee olemaan isompi ikäero kuin kahden ekan välillä, ja kakkonen on jo omatoiminen ja leikkivätkin esikoisen kanssa hienosti keskenään.
Marrasvauva on toivottu, itse olen aina halunnut kolme lasta (oikeastaan neljä mutta nyt tuntuu siltä että saa jäädä kolmeen!). Ajattelin että tää vauva on tehtävä nyt, muuten en enää myöhemmin kolmatta ala/jaksa hankkia, ja onneksi nappasikin melko nopeasti :) Mulla on ikää 36v ja tuntuu ettei kroppa enää ole yhtä voimissaan kuin parikymppisenä, joten fyysisesti tuntuu että tää saa olla vika raskaus, that's it!
Välillä käy kyllä mielessä että mitenhän sitä jaksaa vielä yhden vauva-ajan ja kaksi muuta tenavaa, mutta toisaalta ei sekään ikuisesti kestä ja onhan vauva-aika ihanaa :) Isosisarukset tietävät jo tulevasta pikkuveljestä ja ovat innoissaan!
Muut sukulaiset ja ystävät eivät ehkä ole olleet niin yltiöinnoissaan tästä meidän kolmannesta, tietty onnitelleet ovat mutta eipä kakkosestakaan yhtä paljon hössötetty kuin ekasta. Tottakai lähinpien mielestä on ihanaa että tulee vielä yksi vauva sukuun!