Kiva kun Gigi aloitit tään, olin samaa miettinyt että olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Meillä on siis 4- ja 2-vuotiaat, ja jos kaikki menee hyvin niin tokan ja kolmannen ikäero olisi n. 2v 8kk. Enemmän siis kuin ekan ja tokan, oli kyllä toiveissa pienempi ero, mutta loppuvuoden kkm teki mutkan matkaan. No, joka tapauksessa, oli ikäero nyt mikä tahansa niin ilolla tähän perheeseen odotetaan. Jotenkin luotan siihen, että muutos kahdesta kolmeen ei ole niin iso kuin ekan lapsen tai tokan syntymä. Nyt on kuitenkin jo kokemusta vähän tästä pyörityksestä. Jo toisen kohdalla huomasin, että oli ihanaa kun pystyi vähän rennommin nauttimaan vauva-ajasta ja kaikesta verrattuna esikoiseen.
Meillä mahdutaan varmasti nykyiseen asuntoon ja kun autoa ei ole, ei tarvii hankkia isompaa. Asutaan siis kaupungissa, eikä tällä hetkellä ole tarvetta autolle.
Esikoinen on kysellyt multa tulisiko mun mahasta vielä uusi vauva...Hups, taisi tuossa syksyn ja talven aikana päästä kertymään joku lisäkilo..
Ja hän vaikuttaa aika positiiviselle vauva-asian suhteen. Ei siis tietenkään vielä olla kerrottu hänelle, mut on sellainen pohdiskelija niin kyselee aina kaikkea tarpeeksi vaikeaa:) Pienempi tykkää vauvoista, mutta saattaa se hänelle olla vaikeampi paikka. Toisaalta on kuitenkin aika tyyni tapaus, että saattaahan kaikki mennä hyvinkin.
Mä oon nyt ollut esikoisesta asti kotona, jonkun verran tehnyt keikkatyötä, mutta näyttää että en suuremmin palaa työelämään tässä välissä. Ei varmasti kovin järki-ratkaisu, mutta itse ajattelen, että kaikki menee omalla painollaan, tää on nyt meidän eläämä ja hyvä näin:)