Kokemuksia raskaussovelluksista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hupsis_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hupsis_

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kesäkuiset 2026
Heitelkää tänne omia kokemuksia sovelluksista, jotka ootte testanneet hyväksi 😊

Heitelkää tänne omia kokemuksia sovelluksista, jotka ootte testanneet hyväksi 😊
Mulla on nyt käytössä premom, minne oon kerännyt noita pissatikkukuvia pinoon. 😁 Oon kokenut, et on ihan kiva sovellus, pitää ajantasalla raskauden kestosta, antaa vinkkejä jne. Ainoa huono puoli on se, että on englanninkielinen.

No oon käyttänyt raskauden seurantaan ainakin Liberon sovellusta ja flo:ta.🤔 Flo on tosin siitä ärsyttävä ettei sinne voi vaihtaa laskettua aikaa jos se on väärä.🙃
Premomkin löytyy nyt ovistikuttelun myötä. Pitäsköhän sitäkin kokeilla. Pitää varmaan laittaa siitä raskaustestistä kuva sinne😅
Ja ainiin oon käyttänyt myös preglifea muistaakseni. Innostuin joskus vähän😆. Siellä oli vaikka mitä vinkkejä ja oli suomeksi🤔

Mulla tällä hetkellä vain premom mutta en sitä edes ole vaihtanut raskausmoodiin koska pelkään niin paljon sitä jos joudun taas vaihtaa takas siihen kierron seurantaan. 😅 Mutta jos vuoto ei tällä viikolla ala niin lataan varmaan jonkin muunkin maanantaina vaikkapa. 🤞 Kattellut kyllä vähän jo että mikä sovellus ton premom:in rinnalle voisi olla hyvä koska en usko että jaksan seurailla enempää kuin kahta sovellusta. 😂

Mä seurailin lämpötilona Fertility Friendillä, mutta se ei ehkä enää plussan jälkeen ole se paras. Preglifen latasin, siinä on ihan hauska se "minkä kokoinen vauvasi on nyt". Ja on suomenkielinen ja lueskeltavaahan sieltäkin löytyy.

Preglife tuntuu täälläkin kivoimmalta näistä mitä oon testaillut! Premomin ilmaisessa versiossa ei ole kovinkaan paljon mitään.

iPhone ottaa myös mukavasti raskauden huomioon, tosin oli laittanut lokakuun liikuntahaasteeksi kävelyä 3 x 5min että odotukset on nyt vähän matalalla 😂 aiemmin olen heittänyt kympin lenkkejä viikottain.

No oon käyttänyt raskauden seurantaan ainakin Liberon sovellusta ja flo:ta.🤔 Flo on tosin siitä ärsyttävä ettei sinne voi vaihtaa laskettua aikaa jos se on väärä.🙃
Premomkin löytyy nyt ovistikuttelun myötä. Pitäsköhän sitäkin kokeilla. Pitää varmaan laittaa siitä raskaustestistä kuva sinne😅
Ja ainiin oon käyttänyt myös preglifea muistaakseni. Innostuin joskus vähän😆. Siellä oli vaikka mitä vinkkejä ja oli suomeksi🤔
Mä ainakin sain Flo:saa vaihdettua laskettua aikaa asetuksista :) mutta mun mielestä preglife tai preggers on kyllä kivempia raskauden seurantaan

Mäki latasin tänää preglifen, se on ollu aika hyvä aiempinakin kertoina. Flo- sovellukseen laitoin myös raskaustilan päälle.

Mulla käytössä libero ja preglife. Applen terveyssovellukseen kans laitoin et raskaana mut en tiedä tuleeko sinne jotain juttuja?

Onko joku ottanut/ottamassa tuon Ifin raskauden tuki-vakuutuksen Preglifen kautta? Mikä on mielipide siitä👀

Onko kellään kokemuksia siitä, mitkä olis kivoja sovelluksia puolison näkökulmasta? Itelleni latasin Liberon ja siinäkin tuodaan puolisonäkökulmaa esiin, mutta josko kellään olis joku parempi vielä mielessä?

Onko kellään kokemuksia siitä, mitkä olis kivoja sovelluksia puolison näkökulmasta? Itelleni latasin Liberon ja siinäkin tuodaan puolisonäkökulmaa esiin, mutta josko kellään olis joku parempi vielä mielessä?
Preglifessä on myös joka viikko kumppanille oma juttu

Täällä myös käytössä libero ja preglife. Samat oli myös esikoisen aikaan

Mulla on toi Flo ja kyllä sinne pystyy muuttamaan ton raskauden ajan ja lasketun ajan sieltä raskauden tiedoista. Musta ollut kätevä kun siellä on kans kuukautiskierrot tallessa.

Mulla on toi Flo ja kyllä sinne pystyy muuttamaan ton raskauden ajan ja lasketun ajan sieltä raskauden tiedoista. Musta ollut kätevä kun siellä on kans kuukautiskierrot tallessa.
Pitääkin tutkailla😅. Oon joka kerta tapellu sen kanssa😂

Painat päivän kohtaa > raskaustiedot (lukee vaaleanpunaisella) ja sinne näpyttelet
Jep tätä yrittänyt, mutta ei ole toiminut😂 uus yritys siis vielä.☝🏻 Eipä se heitä kuin päivällä nyt ellei ultrassa muutu😅

Takaisin