Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on nyt käytössä premom, minne oon kerännyt noita pissatikkukuvia pinoon.Heitelkää tänne omia kokemuksia sovelluksista, jotka ootte testanneet hyväksi![]()
Mä ainakin sain Flo:saa vaihdettua laskettua aikaa asetuksista :) mutta mun mielestä preglife tai preggers on kyllä kivempia raskauden seurantaanNo oon käyttänyt raskauden seurantaan ainakin Liberon sovellusta ja flo:ta.Flo on tosin siitä ärsyttävä ettei sinne voi vaihtaa laskettua aikaa jos se on väärä.
Premomkin löytyy nyt ovistikuttelun myötä. Pitäsköhän sitäkin kokeilla. Pitää varmaan laittaa siitä raskaustestistä kuva sinne
Ja ainiin oon käyttänyt myös preglifea muistaakseni. Innostuin joskus vähän. Siellä oli vaikka mitä vinkkejä ja oli suomeksi
![]()
Preglifessä on myös joka viikko kumppanille oma juttuOnko kellään kokemuksia siitä, mitkä olis kivoja sovelluksia puolison näkökulmasta? Itelleni latasin Liberon ja siinäkin tuodaan puolisonäkökulmaa esiin, mutta josko kellään olis joku parempi vielä mielessä?
Mulla on toi Flo ja kyllä sinne pystyy muuttamaan ton raskauden ajan ja lasketun ajan sieltä raskauden tiedoista. Musta ollut kätevä kun siellä on kans kuukautiskierrot tallessa.No oon käyttänyt raskauden seurantaan ainakin Liberon sovellusta ja flo:ta.Flo on tosin siitä ärsyttävä ettei sinne voi vaihtaa laskettua aikaa jos se on väärä.
Premomkin löytyy nyt ovistikuttelun myötä. Pitäsköhän sitäkin kokeilla. Pitää varmaan laittaa siitä raskaustestistä kuva sinne
Ja ainiin oon käyttänyt myös preglifea muistaakseni. Innostuin joskus vähän. Siellä oli vaikka mitä vinkkejä ja oli suomeksi
![]()
Pitääkin tutkaillaMulla on toi Flo ja kyllä sinne pystyy muuttamaan ton raskauden ajan ja lasketun ajan sieltä raskauden tiedoista. Musta ollut kätevä kun siellä on kans kuukautiskierrot tallessa.
Painat päivän kohtaa > raskaustiedot (lukee vaaleanpunaisella) ja sinne näpytteletPitääkin tutkailla. Oon joka kerta tapellu sen kanssa
![]()
Jep tätä yrittänyt, mutta ei ole toiminutPainat päivän kohtaa > raskaustiedot (lukee vaaleanpunaisella) ja sinne näpyttelet