Kokemuksia Normal kaupan ovulaatiotesteistä?

Beanen

Sukkela juttelija
Onko kellään kokemuksia Normal kaupan ovistesteistä? Aattelin kokeilla mut olis kiva kuulla miten toiminut ja onko herkkiä vai epäherkkiä?🤔 Kiinnostaa myös normaalin raskaustestiliuskat.
 
Mä käytin noita ovistestejä vuosi sitten pari pakettia. Toimi mulla yhtä hyvin kuin muutkin liuska ovistestit (rfsu, Sofi, one step). Mulla siis alkuun tulee tosi haleaa viivaa ja oviksen aikaan tasavahvat. Ei siis kontrollia vahvempaa viivaa. Raskaustestiä en ole kokeillut.
 
Kyl ne vissii ihan toimii. Tänää just tein testin ja se näytti ovulaatioo. Keskenmenosta about kaks viikkoo ja tuntu, että nyt on ovis. Suositeltiin odottaan, että tulee menkat ennen yritystä… mut ehkä en oota :D
 
En saanut niillä lähellekään plussaa, jättäisin kauppaan 😂 ovulaatio kuitenkin tapahtui ja aloitin tikuttamisen hyvissä ajoin ennen oletettua ovista
 
Kyl ne vissii ihan toimii. Tänää just tein testin ja se näytti ovulaatioo. Keskenmenosta about kaks viikkoo ja tuntu, että nyt on ovis. Suositeltiin odottaan, että tulee menkat ennen yritystä… mut ehkä en oota :D

Sanoit toisessa ketjussa saaneesi ovistestiin haalean viivan. Haalea viiva ei tarkoita ovulaatiota. Vasta kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, se merkitsee ovulaatiota. Monilla tulee ovistestiin haalea viiva ympäri kierron. Normalin testeistä en osaa sanoa mitään toimivuudesta.
 
Sanoit toisessa ketjussa saaneesi ovistestiin haalean viivan. Haalea viiva ei tarkoita ovulaatiota. Vasta kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, se merkitsee ovulaatiota. Monilla tulee ovistestiin haalea viiva ympäri kierron. Normalin testeistä en osaa sanoa mitään toimivuudesta.
Ahaa, ok, mutta mulla on sen jälkeen yleensä tullut tummempi joten ajattelin että samaa rataa menee ja kun ei ole ovis, niin ei ole tullut mitään. Mutta hyvä tietää, jos se näin on. Kiitos.
 
Takaisin
Top