Ä
Äippä ja nuhanenät
Vieras
Heippa! Onko kenelläkään kokemuksia koronan testaamisesta kotona lapsilta. Miten onnistuu? Oletteko saaneet oikean tuloksen? Meillä 4-v ja 7-v lapset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin 7v raivosi aivan hillittömästi kun kotitesti piti ottaa ( ja koulun sääntöjen takia vielä useamman kerran) Virallisessa testissä ei käyty, koska sinne ei oireeton tai lieväoireinen edes pääse.
Negatiivinen tulos tuli moneen kertaan.
Onkos kukaan saanut viivanpaikkoja koronakotitestiin? Testiajalla nään viivan, mutta kuvaan ei kyllä tuu millään. No, eipä auta ku pysyy sisällä ja testata vaikka myöhemmin uudestaan..
Aivan. Itsekään en muista että olisi edes roskishaamuja näin vahvoja ennen antanut, mutta se kyllä selvinnee.Mulla kävi testatessa niin, että ihan alussa näkyi hyvin hailakka viiva joka kuitenkin sitten katosi. Olin tosin positiivinen jolla näkyi vasta 5 päivänä virallisissakin vasta. Kolmea eri testiä olen käyttänyt pitkin talvea enkä viivanpaikkaa kuitenkaan ole nähnyt.