Kokemuksia H&M äitiystalvitakeista?

newi

Näppärä viestien naputtelija
Eli onko h&m:n talvitakit tarpeeksi lämpöisiä suomen pakkasiin? Toki sekin riippuu siitä, mitä takin alle pukee...mutta noin yleisesti onko millaisia kokemuksia? :)
 
Ei oo kokemusta, mutta tammikuisten ryhmässä oli noista puhetta ja ilmeisesti useammalla sellainen käytössä / tilattuna. Oisko ollut lokakuu-keskusteluissa, jos haluut kurkata :)
 
Tänään hain postista oman takkini. Tilasin M-koon takin vaikkakin muut mammavaatteeni on kokoa L. Hyvin mahtui 110 senttinen vyötärönympärys takin sisään ja vielä tilaakin jäi, jos tarvii lisälämmöneristettä ympärille :D Vaikuttaa muutenkin kivalle takille, pituuttakin tarpeeksi ettei kannikat palellu :D Tämmönen maihinnousutakki...
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1414428297.631216.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1414428297.631216.jpg
    116.6 KB · Katsottu: 89
Ite katsoin samaa mallia, mutta päädyin kuitenkin tilaamaan halvemman vaihtoehdon H&M::ltä, saa nähdä onko kiva malli :)
 
Ostin samaisen parkatakin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tänään oli H&M:llä netissä alennuksessa se toppatakki. Tais olla 39,90€ nyt.
 
Ite aattelin et tilaan semmosen takin missä viihdyn ja mitä voin käyttää myös synnytyksen jälkeen, maksoi (melkein) mitä maksoi :)
 
Ajattelin seuraavaksi talveksi kaventua itsekin ja sopia vanhoihin vaatteisiini, joten vain yhden talven ihmeeksi jää tämä takki :D
 
Joo no itse kanssa tilasin h&m:tä molemmat takit, sen halvemman ja ton parkatakin. Se havelpi oli kauhee rihveli ja ei näyttäny yhtään hyvälle päällä. Pyllyn päälle tuli joku ihmeen kurttu/pussi ja ne ala helman nyörit ei kyl pysynyt yhtään. Ne olis varmaan pitänyt solmii. Mutta se parkatakki oli ihan unelma. Oon ollu niin tyytyväinen siihen ja tosiaan se menee sit raskauden jälkeenkin. Se on niin niin hyvä :grin:Heartred suosittelen sitä itse lämpimästi.
 
Jee kiva kuulla :-) Innolla vaan odotan että takki saapuis jo postissa :D
 
Hei te joilla on jo h&m parkatakki käytössä, onko se lämmin? Mä haluaisin sen mutta oon sellai vilukissa et mietin onko tarpeeksi lämmin :)
 
Mulle ainakin ollut tarpeeksi lämmin, vaikkei ole alla ollut kuin ohut paita. Kovemmilla pakkasilla kun enemmän allan niin varmasti tarkenee. Itse yllätyin sen lämpöisyydestä! :)
 
Hyvä kuulla, kovilla pakkasilla pistän tuplavaatetuksen alle muutenkin oli sitten takki kuinka lämmin tahansa :)
Kiitos vastauksesta!
 
Takaisin
Top