Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ballonki irtos puoli tuntii laiton jälkeen, lähti siis vauhilla käyntiin. Supistukset kyllä loppu ku ballonki irtos mut kalvojen puhkasun jälkeen sit 10 tuntia ni lapsi oli sylissä. Tosi rajut oli kyllä supparit het ku ballonki laitettiin, hyvä etten pökränny siihen hoitopöydälle missä se laitettiin.
Ei ne samaan aikaan oksitosiinia laittaneet tippumaan mut jossai vaiheessa ku haluttiin vähä voimistaa supisteluja ni aivan miniannoksella laitto sit tippuu, jossain vaiheessa tuplas annoksen mut tosi pienellä annoksella kuitenki loppuun saakka meni.Tiedätkö laittoiko ne oksitosiinia tippumaan myös?
Minua ainakin sattui laitto tosi paljon, mutta varmaan on yksilöllistä. Ja se ballonki tuntui tosi ikävältä koko ajan jalkovälissä. Mulla oli kai muutenkin paikat jotenkin herkkinä kun loppuraskaudessa tehdyt sisätutkimuksetkin sattui ihan helkkarin paljon.Miltä ballogin laittaminen tuntui?
Minulle sattui ihan äärettömän taitava ja helläkätinen lääkäri laittamaan ballongin, se ei sattunut yhtään. Toki sitten kun vettä täytettiin sisään niin alkoi tuntumaan painetta kohdun suulla, mutta sehän nyt on tarkoituksenakin.Miltä ballogin laittaminen tuntui?
Miltä ballogin laittaminen tuntui?