Kokemuksia alkuraskaudesta jne.

Minarmi

Vasta-alkaja
Minulla oli edelliset kuukautiset lokakuun 21.päivä ja Flo -sovelluksen mukaan olisi pitänyt alkaa tämän kuun 19.päivä, mutta ei ole edelleenkään näkynyt. Kuukautiskiertoni ei ole säännöllinen. Välillä ollut lyhyempi ja välillä pidempi. 20.päivä tein vasiten rfsu:n raskaustestin johon tuli haalea positiivinen. Seuraavana päivänä tein toisen erilaisen testin, joka taas oli selvä nega. Eilen kävin vielä labrassakin tekemässä testin ja sekin oli negatiivinen, mutta neuvolatäti neuvoi, että kahden viikon päästä uudestaan tulla tekemään labraan testi jos ei silloinkaan vielä kuukautisia näy ja hän sanoi, että voisi vasta sillon näkyä positiivinen tulos. Onkohan täällä muilla käynyt näin, että näyttänyt positiivista vasta paljon myöhemmin kuukautisten poisjäännin jälkeen?

Minulla on kyllä ollut hieman alkuraskauden oireita mm. väsymystä, lisääntynyt virtsaamisen tarve ja nälkä tuntuu olevan kokoajan.

Mietin kyllä sitäkin, että onkohan antibiootit (Ciproxin) ja Tamsumin lääkitys vaikuttanut ettei kuukautisia näy, kokemuksia tämmösestä...? Söin näitä lääkkeitä viikon munuaisaltaan tulehduksen vuoksi.

Vauva olisi haaveissa, mutta joudunkohan taas pettymään... :sad001
 
Mulla tuli mieleen, että voisikohan ovulaatio olla noiden lääkkeiden takia viivästynyt? Että kierto olisi siksi venynyt normaalia pidemmäksi. Silloinhan olisi myös mahdollista, että olet raskaana, mutta testi ei vielä sitä näytä. Tai sitten kuukautiset vaan tulevat vähän normaalia pidemmän ajan päästä. Rfsu:n testeihin saattaa käsitykseni mukaan joillain tulla virheellisiä haamuja, niin tylsää kuin se onkin. Tsemppiä ja toivottavasti tilanne selviää pian!
 
Otettiinko sinulta labrassa verikoe vai virtsasta testi? Toisilla ei kuulemma hcg-hormoni erity virtsaan ainakaan niin herkästi, mutta verikokeessa näkyykin plussa. Voisi kyllä myös olla että ovulaatio on myöhästynyt tai jäänyt välistä tulehduksen ja lääkkeiden vuoksi. Jospa se vielä plussaksi muuttuisi. :)
 
Minulla oli edelliset kuukautiset lokakuun 21.päivä ja Flo -sovelluksen mukaan olisi pitänyt alkaa tämän kuun 19.päivä, mutta ei ole edelleenkään näkynyt. Kuukautiskiertoni ei ole säännöllinen. Välillä ollut lyhyempi ja välillä pidempi. 20.päivä tein vasiten rfsu:n raskaustestin johon tuli haalea positiivinen. Seuraavana päivänä tein toisen erilaisen testin, joka taas oli selvä nega. Eilen kävin vielä labrassakin tekemässä testin ja sekin oli negatiivinen, mutta neuvolatäti neuvoi, että kahden viikon päästä uudestaan tulla tekemään labraan testi jos ei silloinkaan vielä kuukautisia näy ja hän sanoi, että voisi vasta sillon näkyä positiivinen tulos. Onkohan täällä muilla käynyt näin, että näyttänyt positiivista vasta paljon myöhemmin kuukautisten poisjäännin jälkeen?

Minulla on kyllä ollut hieman alkuraskauden oireita mm. väsymystä, lisääntynyt virtsaamisen tarve ja nälkä tuntuu olevan kokoajan.

Mietin kyllä sitäkin, että onkohan antibiootit (Ciproxin) ja Tamsumin lääkitys vaikuttanut ettei kuukautisia näy, kokemuksia tämmösestä...? Söin näitä lääkkeitä viikon munuaisaltaan tulehduksen vuoksi.

Vauva olisi haaveissa, mutta joudunkohan taas pettymään... :sad001

Miten kävi?
 
Heippa! Miten Minarmi sulla kävi?
Mulla vähän samanlainen juttu meneillään.. meillä ollut kova yritys päällä ja ehdin jo innostua kun menkat oli pari päivää myöhässä. Yleensä kierto suht säännöllinen. Alavatsalla oli erilaisia tuntemuksia ja keskellä, oletettavasti kohdun kohdalla mm. elohiiri-tyylistä "nyppimistä"/kuplintaa..eka testi oli aamupäivän aikana tevty, ja molemmat miehen kanssa nähtiin siinä hailakka viiva..innolla tein seuraavana aamuna uuden testin, josko ois lähteny viiva tummumaan, mutta se oli puhdas nega.. :sorry:
menkat eivät vieläkään ole alkanut, välillä tulee ihan tositosi vähän rusehtavaa vuotoa ja alavatsalla pieniä menkkajomoja. Nyt 4 päivää myöhässä, et kai ne sieltä pian sit alkaa..
 
Takaisin
Top