Koiramme uuteen kotiin :( <3

No jos joku haluaa vielä asiassa mua koittaa auttaa tai jaksaa kuunnella.. niin mut voi liittää kavereihinsa ja sitä kautta antaa neuvoa.

Kun onhan tämäkin periaatteessa tulevaan äitiyteen liittyvä asia, et koiran tulee sopeutua uuteen lapseen.. mut en tiiä miten siis .. tai no jos ette halua kaveriksi liittää, niin sanokaa ihmeessä ja antakaa apua tällä palstalla.

Tosiaan kaikenlainen tuki on tarpeen.. tänään sain - vihoviimein - sen ongelmakoirakouluttajan yhteystiedot meidän alueelta ja sit otin meidän koiran sisaruskoiran omistajaan just yhteyttä ja hänkin ehdottomasti lupas auttaa..

Oon varmana antanu huomiotani liikaa väärille asioille..: Nyt loppu tämä tänne kirjottelu joka toinen sekunti ja fb:n farmvillet alottaa etuajassa tauot... taitaa oikeesti olla kotona tekemistä ihan riittämiin koiramme kanssa.. ja sitten vielä ne kaikki kotihommat.... :S

Käyn vaikka joka toinen päivä täällä.. eli parin päivän päästä nähdään... Kiitos kaikille ja erityiskiitos apuaan antaville.
 
Ainiin: terveisin "laiska, tyhmä, saamaton".. mut jos mä nyt alan vaan soimata itteeni kaikesta - vaikka tää onkin mun vika - niin ei se auta yhtään sen enempää asiassa... ->
 
Toivottavasti saatte hommat kuntoon koiran kanssa. Toi mitä luin isäs vinkeistä, mun mielestä sen neuvot kuulosti tosi järkeviltä! Varsinkin jos teidän koiralla on oikeesti kunnon metsästysvietti, niin sehän vaikuttaa äärettömän paljon koiran käyttäytymiseen, jos se ei pääse viettejään toteuttamaan.

Mutta älä silti liikaa itseäs soimaa, samalla tavallahan mieheskin olis voinut ottaa asiasta kiinni, sulla on kyllä tarpeeksi mietittävää jo raskaudessakin ja itsesi hoitamisessa.

Mutta voimia sulle emoticon
 
brainfreeze ja muut: Kiitos ymmärryksestänne! -->> Koiran kans harjottelemaan näitä rentoutumisharjotuksia...
 
Takaisin
Top