Itellä vedet meni 27ja rapiat viikoilla, sairaalaan vuodelepoon pelkällä vessaluvalla. Kortisonit kankkuihin ja antibiootti tippumaan suoneen 8 tunnin välein, ettei tulehdusarvot nousisi. Supistuksenestopiikkejäkin tuli jokunen saatua, kunnes ei pystytty enää estelemään.. Kiireellisellä sektiolla syntyi pienet kaksospojat viikoin 29+4. Hengitysvaikeuksia oli, bilit korkeella, sydämen ongelmia, aivoissa sumua, rs-virus, ym.. Laskettu aika olisi ollut 16.4., pojat syntyivät 2.2., kotiin ensimmäinen pääsi 20.3 ja toinen 2.4, eli muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa.
Pojat sai sairaalassa ollessaan mun luovutettua äidinmaitoo, ja loppuvaiheilla jonkun muun luovutettua, ja sekotettiin sekaan sit korvikettakin, kun ei itestä enää kahdelle riittänyt..
Pojat sai sairaalassa ollessaan mun luovutettua äidinmaitoo, ja loppuvaiheilla jonkun muun luovutettua, ja sekotettiin sekaan sit korvikettakin, kun ei itestä enää kahdelle riittänyt..
mulla oli keskiviikkona rakenneultra rv21+1 ja siinä samalla ihan sattumalta lääkäri huomasi että mun kohdunkaula on lyhentynyt kahteen senttiin... oli kiinteä yms mutta kyllä säikyttää kun olen vasta näin alussa että vauvalla ei ole vielä mitään mahiksia!
usko siihen että tammikuusssa on ihana pieni tyttö sylissä on nyt valtava! :)
? Ihan hassua, täysiaikainen kuitenkin vaava jo tuossa vaiheessa