Kohta jo 2v. yritystä.

mamma4

Jostain jotain jo tietävä
Moikka, uusi täällä vasta rekisteröitynyt, olen 21.v ja Kesällä tulee jo 2vuotta yritystä.. lääkityksenä mulla terolut,clomifen ja metrofem. niitä sain kuurit mitkä syön niin kauan kun reseptillä saa. jos mitään ei edelleenkään ole tapahtunut niin lääkäriin takasin. viimeksi kävin yksityisellä kun eivät kunnalliseen ottanut.. olisi mukava kuulla miten teillä muilla onko samassa tilanteessa olevia`?
 
ja tosiaan pco. on todettu=ultrattu 3 kertaa ja munanjohtimetkin tutkittu olivat ok. verikokeetkin ottivat, niissä ei mitään huomautettavaa ollut.
 
Tuolla pcos ja clomifen palstoilta meit löytyy.. :)

Yritystä takana jo keväällä 2v.. raskaat vuodet olleet.. :/
viime syksynä päästiin vihdoin lapsettomuus polille, pcos.. ja sit femarit käyttöön..
1 ovulaatio saatu aikaan, ei muuta.. :/
 
Noh meil kanssa 2v yritystä alkaa napsuu ihan just,viimein uskallettii mennä lääkäriin.Nyt mulla alkaa uusi kierto huomenna (tänään jo alkoi vuotamaan) ja alan popsia letrozol nimistä lääkettä.

Toi metforminhan on sokeritautilääke,miulla oli se käytössä kun mulla on ollut raskausdiabetes.
 
ahaaa. okei kiva löytää samassa tilanteessa olevia! :) mulla kans jatkotutkimukseen aika tuos elokuussa. itse tällä hetkellä syön enää vain kierron lopussa terolutteja.
 
eipä ihmeitä..samaa samaa eli ilman clomeja on menty kohta 2kk.. ihanaa kun kaikki oireet tipoten tiessäänn! terolutteja oon jatkanu kyl viellä. elokuussa ois tuon lääkärin kanssa mentävä jutteleen jatkosta.. mitenkäs täällä teille? :)
 
Takana ensimmäiset clomifenit takana. Ja ensimmäinen ovis elämässäni tikutin kp 13 ja aamu kp14 . Ny sitten menossa kp 16. Toivo on suuri!
Mitäs mamma4? Miksi et käytä enää clomeja?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
noniin toivottavasti sulla clomit tekee toivotun tuloksen! :) mulla siksi lopetettiin kun söin 1/tabl. 2kk ajan ja 2tabl/ 6kk ajan tikutin oviksen muutaman kerran mutta ei tulosta.. :/
 
Mamma4 mitäs lääkärit sanoo? Oletko yksityisellä vai julkisilla?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oltiin ennen yksityisellä kun sillloin ei kunnalliseen ottaneet nyt mennään elokuussa sit kunnalliseen.. saa nähä mitä sanoo ultrataan varmasti ainekin.
 
Täälä myös yksi.. Eli noin 3 vuotta suojaamatonta seksiä ja 2 vuotta kunnon yritystä.
Ilman tulosta vieläkin, heinäkuun alussa uskalsin vihdoin soittaa perhesuunnitteluun ja 13.8 olis aika.
Jännittää hirveesti. Tänään menossa kp 28/28-30, en usko että tästäkään kierrosta raskaana oltais.
 
moikka catsie! Tsemppiä sulle pitkiä aikoja nuo... nyt meilläkin täällä 2v. yritystä ei tässä enää ees jaksa yrittää :D unohtunu koko homma ensiviikolla se ois gynenkanssa miettimään.. nyt mulla menossa kp 30.. mahdottomalta tosiaan tuntuu et mitään ois tapahtunu..
 
Takaisin
Top