Kohdunulkoinen?

Dacota87

Oman äänensä löytänyt
Maaliskuiset 2027
Kävin varhaisultrassa kuukautisista laskettuna 6+2 (luulen että pienemmät viikot todellisuudessa kuitenkin, kierto vaihdellut). Kohdussa toisen lääkärin ultraamana 5 mm "pussi", toisen ultraamana tuo oli 3 mm. Hcg 2226. Lääkäri epäili, että mennyt kesken tai sitten raskaus on väärässä paikassa. Jäätiin seurantalinjalle kun olen suht oireeton, vuotoja ei ole ja vähäiset kivutkin jo loppuivat. Tuntuu niin oudolta, kun useampi normaali raskaus ollut eikä mitään riskitekijöitä kohdunulkoiseen.

Onko kellään kokemusta pseudoraskauspussista? Ilmeisesti aika harvinainen. Kuulemma voisi olla tuokin ja itse alkio jossain muualla kuin kohdussa, kun tuolla hcg arvolla pitäisi jo näkyä muutakin kuin jotain epämääräistä. Itse vaan mietin, voisiko kuitenkin olla pienemmät viikot ja raskaus olisikin normaali. Varaudun kuitenkin pahimpaan enkä turhaan elättele toiveita.

Todella stressaavaa tämä epätietoisuus. Lääkärien kohtelu oli kylmää eikä mitään empatiaa osoitettu. Latelivat vaan pöytään hoitovaihtoehdot ja minä itkin vieressä.

Takaisin