Kohdun ulkoisen ja keskenmenon kokeineita?

Pilperö

Oman äänensä löytänyt
Onko muita jotka kokeneet nämä kummatkin? Vuosi sitten minulla todettiin kohdun ulkoinen joka revennyt. Viime syksynä sain keskenmenon ennen 10rv. Nyt kaksi viivaa taas testissä. pelottaa. Miten muilla mennyt?
 
Moi.
Mä sain keskenmenon n. 1,5 vuotta sitten kesällä ja 2014 kesästä lähtien käyty tutkimuksissa ja nyt tammikuussa tehtiin ensimmäinen inseminaatio ja viime perjantaina tein positiivisen raskaustestin.
En oo koskaan pelänny mitään näin paljon ku nyt, pelkään että taas menee kesken...

Tsemppiä teille Pilperö :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Mulla oli oikeessa munatorvessa 31.10.2015 jouduttiin poistamaan. Oli revennyt ja noin 2l verta pitkin mahaa. Meinas mennä omakin henkisamalla, kun ei tiietty mikä vaivaa. Nyt plussasin taas. Oon salaa toooosi onnelline mut samalla pelottaa hirveesti. No ei ainakaan oo oikeess munatorvessa. :wink
 
Esikoisen imetyksen lopetettuani sain 2011 spontaanin keskenmenon. Sen jälkeen yritettiin reilu vuosi toista, joka sitten syntyi kesällä 2013. Tätä viimeisintä ei yrittämällä yritetty, mutta silti tuntuu että pelko vaan kasvaa kerta toisensa jälkeen, vähintään sinne ensimmäiseen ultraan asti.
Oletteko huomanneet kohdun ulkopuolisen kokeneina oireissa eroja? Onko olleet esim voimakkaampia tms?
 
Takaisin
Top