Kohdun sisäinen verenvuoto alkuraskaudessa

  • Ketjun aloittaja Huolestunut
  • Aloituspäivämäärä
H

Huolestunut

Vieras
Hei.

Sunnuntaista asti on ollut tuhrivaa vuotoa ja tänään pääsin neuvolalääkärille asiaa tarkastamaan. Mulla viikot 6+3. Lääkäri näki ultrassa kohdun sisäisen verenvuodon, jonka vuoksi tulee rusehtavaa ja tuhrivaa vuotoa. Käytössä on pikkuhousun suoja sekä pyyhkiessä huomaan vuodon. Raskaus on kohdun sisäinen ja syke löytyi.

Onko muilla ollut vastaavaa kokemusta? Heittääkö jo kirvestä kaivoon ja odottaa keskenmenoa? Veren vuoto huolestuttaa.
 
Hei.

Sunnuntaista asti on ollut tuhrivaa vuotoa ja tänään pääsin neuvolalääkärille asiaa tarkastamaan. Mulla viikot 6+3. Lääkäri näki ultrassa kohdun sisäisen verenvuodon, jonka vuoksi tulee rusehtavaa ja tuhrivaa vuotoa. Käytössä on pikkuhousun suoja sekä pyyhkiessä huomaan vuodon. Raskaus on kohdun sisäinen ja syke löytyi.

Onko muilla ollut vastaavaa kokemusta? Heittääkö jo kirvestä kaivoon ja odottaa keskenmenoa? Veren vuoto huolestuttaa.
Minulla oli viime raskaudessa verenvuotoja vähä väliä koko raskauden läpi. Se oli raastavaa koska joka kerta kun alko vuotamaan olin heittää hanskat tiskiin et se oli sitten siinä. Toki minun kohdalla eivät tienneet syytä miksi vuodan mutta syke löyty jokaisella kerralla kun sinne soitin et nyt on kyllä menny kesken. Tyttö syntyi viikoilla 41+1 ja kohta täyttää jo 9v. Tämä raskaus taas on ihan normaali ilman mitään vuotoja ja vatta 3 kertaa pienempi. En tiedä sitten mikä oikeasti oli edellisessä raskaudessa ongelma
 
Itselläni toisessa raskaudessa vuodot johtuivat kuulema ensimmäisen raskauden varhaisessa keskenmenossa jääneestä ”materiaalista”. Toinen raskaus oli muuten todella helppo, vaikka synnytys oli vähän ennenaikainen ja vauhdikas. ( Lapsi täyttää kohta 6v).

Tämä raskaus onki sitten ollut paljon rankempi alun pahoinvointeineen ja muine kipuineen.
 
Takaisin
Top