Kohdun seinämässä klöntti.

Kyfi7521630

Silmät suurina ihmettelijä
Moi. Ollaan kihlattuni kanssa yritetty lasta nyt 6kk ja vieläkään ei ole onnistunut. Olen 20 vuotias ja minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja vähän ylipainoa. Kihlattuni on 30vuotias perusterve. Minulla on kohdun kaulassa parin sentin kokoinen limakysta. Olen päätellyt että tämä voisi olla syy miksi ei ole vielä onnistunut. Onko kokemuksia lima kystistä? Ja voikohan se vaikuttaa lapsen saantiin?
 
Moi. Kaikki mikä kohdussa on ylimmäärästä saattaa haitata kiinnittymistä, tietysti riippuu missä tuo kysta sijaitsee. Kilpirauhasenvajaatoiminta itsessään saattaa aiheuttaa ovuloimattomuutta jos arvot ei ole kunnossa. Lievä ylipaino ei varmasti haittaa mutta jos on useita kiloja niin suosittelen että tiputatat muutamia kiloja. Ravinto kuntoon jos siellä puutteita. Ostat lisävitamiineja, monivitamiinia, d.tä isolla annoksella, ja omegat. Terveelliset elämäntavat, liikunta ja monipuolinen ravinto ja lisäravinteet kun on kunnossa mahdollisuudetkin on varmasti paremmat js tietysti tuo kilppari ja kysta asia pitää olla kunnossa.
 
Takaisin
Top