km:n jälkeen raskaaksi

rolle2012

Vauhtiin päässyt keskustelija
Sain km:n 3.8.ja ovuloin 22-25.8.ja plussasin 10.9.Eli laskenko la:n ja vkot tuosta ovuloinnista vai km:sta?Eivät neuvolassakaan kun varasin aikaa sanoneet juutaeikäjaata,ympäripyöree vastaus.Auttakaa jos vastaavaa kokemusta tai parempaa tietoa.
 
Ovuloinnista. Oletetaan että lapsi on saanut alkunsa 23/24.8 ni la olisi 16.4 ja nyt olisi 6+4.
 
Saman mä sain kanssa,mut sitten jostain luin että km vastaa menkkoja ja että siitä laskee.
 
Laske ovuloinnista, jos sen ajan kerran tiedät (ja lisää tietty kaksi viikkoa). En ymmärrä miksi pitäisi normaaleistakaan kuukautisista laskea, jos tietää koska ovuloi, niistä kuukautisistahan lasketaan juuri sen vuoksi, et oletetaan että sen päivän kaikki ainakin tietää. Sikiön kannaltahan sillä ei ole merkitystä. Itsekin lasken ovulaatiosta, vaikka kierto ei venynyt kovin pitkäksi, eikä menkoista laskien arvio montaa päivää heittäisikään. Mutta miksi arvioida, jos tietää :D
 
Ja miksi itse murehtia ylipäätään tuota, kun virallinen la tulee kuitenkin neuvolasta ekalla käynnillä ja tarkennetaan tarvittaessa ultrissa, jos yli viikolla heittää.
 
Soitin neuvolaan ja kysyin,niin saivat samat vkot ja lan kun mä.Eli 7+1 ja 15.5.2015.Eli ovuloinnista laskivat.
 
Takaisin
Top