Kkm ja uuden raskauden yritys

Mullakin oli kkm:n jälkeen hematooma, joka alkoi vuotaa n. 3vko tyhjennyksestä. Varsinainen tyhjennysvuoto kesti 9pv. Menkat alkoi sitten 30pv tyhjennyksestä. Hematooman vuoto oli vähäisempää, menkat ihan älyttömän runsaat.

Kuinka kauan tästä on? Siis siitä kun koko juttu oli ohi? Mikä tilanne nyt?
Tää tapahtu vuosi sitten. Pääsiäisen aikaan todettiin kkm ja prosessi ohi viimeisessä jälkitarkastuksessa 1.7'19. Nyt maaliskuun lopussa mulla todettiin tuulimuna ja tyhjennys oli 3.4. Tänään kp 40.

Vuoto on omituista edelleen, vuotaa, ei vuoda, punaista, ruskeaa.. Vaihtelee päivittäin ja saman päivän aikana. Pikkuhousun suoja on riittänyt koko ajan. En tiedä mistä kyse, testit tuli postissa tänään ja aamulla ajattelin tehdä vielä varmuuden vuoksi 10 herkkyyden raskaustestin. Sitten vois alkaa tikuttaa ovista, koska ei todellakaan mitään hajua mikä kierron vaihe menossa

Mulla kkm jälkeen ollut ihmeellisiä välivuotoa. Aiemmin epäsäännöllinen kierto, muttei kyllä kesken kierron vuotoa/tuhrua. Mietin jo et ois oviksesta, mutta tuskin. Toiseen kertaan jo tässä kierrossa. Ovistesteissä ei plussaa, kp20

Mulla nyt enää ihan hailakan rusehtavaa tuhrua jossa vähän limaa joukossa, ovistesteissä ei vielä plussaa mutta viivat vahvistuu..

Takaisin