Kk myöhässä 7 päivää, negaa näyttää.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lucy

Sanavalmis juttuseppä
Toukokuunmammat 2014
Hei!
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia: Eli kk piti alkaa viikko sitten 10.8. Olen testannut monta negaa, tänään viimeksi 16.8 aamupissasta. Niin ja menkkakivut alkoi 2 päivää ennen odotettuja menkkoja ja kesti 5 päivää, vuotoa ei näkynyt lainkaan. Edellisessä kierrossa oli kemiallinen raskaus, josta alkoi vuoto jtn. 4+4. Epäilen, että tämä olisi siirtänyt menkkoja, soitin jo neuvolaankin asiasta. Sieltä neuvottiin tekemään uusi testi tänään, minkä jo teinkin. Osaisiko kukaan kertoa mistä tällainen tilanne kertoo ja onko kokemuksia miten on päättynyt? Ja kuinka myöhään sitä voi plussata?

Sain itseltäni vastauksen, eli kuukautiseni alkoi samana päivänä kun tänne kirjoittelin. Ajattelin sen verran tänne palata kertomaan mikäli joku on samassa tilanteessa ja ihmettelee mikä vikana. Aikainen keskenmeno tässä tapauksessa oli ilmeisesti se mitä kiertoa siirsi.

Mulla on nyt sama homma, että menkat 5 päivää myöhässä. Ja silti vain negaa näyttää :/

Onko sulla ollut normaalisti säännöllinen kierto?
Mä ihmettelen tässä koska voisin alkaa tikuttamaan ovista. Nyt on kp 8/norm.28 viimeksi 35. :( Tosin tikut ei oo vielä saapunut postissa.

Mulla ainakin on ihan säännöllinen kierto ollut. Eikä vieläkään ole alkaneet :O vaikka reippaasti toista viikkoa myöhässä..Testit näyttää myöskin negaa. En oikeen tiiä tässä kävisinkö tk:ssa selvittämässä asian vai odottelisinko.. Jänskättää mitä tämä on :happy11

No voi hetihän se vuoto alko kun tänne kirjotteli. Ei auta ku alkaa seuraavaa ovista seuraileen. Ü

Päätinpäs minäkin tänne vihdoin rekisteröityä kun menkat jo viikon myöhässä ja jännään josko vauva olisi tulossa!
Mulla viimeksi menkat alkoi 08.08. ja kierto tosiaan 28 päivää. Nyt on kp35 ja sain ensimmäisen hyvin hyvin haalean viivan, jota kyllä ensin epäilin silmälumeeksi tai viivan paikaksi, mutta jonka mieskin sanoi näkevänsä. Ensimmäisen testin tein heti kun kuukautiset oli päivän myöhässä ja negaa näytti. Sen jälkeen tehnyt päivittäin ja tänään siis tosiaan ensimmäinen havainto _jostain_. Odotan ylihuomiseen ja jos ei kuukautisia kuulu niin uutta testiä kehiin.
Kuinka luotettava apteekin oma testi on? Onko muille viivanpaikka näkynyt selkeästi? Entäs onko leukosyytit+3 todella vain tulehduksen merkki vai voisiko olla alkuraskauden "oire"? Mulla ei ole mitään tulehdusoireita ja labrassa käydessäni tein kyllä huolellisesti alapesut ennen purkkiin pissaamista. Joitain raskausoireita on kyllä ollut, mutta en niihin tuudittaudu koska kaikille voi olla muukin järkevä selitys :D Paitsi tuo menkkojen pois jäänti.. ikinä ei ole ollut viikkoa myöhässä ja mulla on siis kuukautiset olleet säännölliset jo 8 vuotta... Saattaisiko olla kohdunulkopuolinen kun niin haalea viiva vielä ?
Mistä muusta syystä voisi kuukautiset olla myöhässä? Elämässä ei ole tapahtunut lähiaikoina mitään mullistuksia..
Kiitos jo etukäteen teille! :)

Moi! Eikös sitä sanota, että haaleakin on positiivinen, toivotaan että viivasi vahvistuu :) Mulla normi kierto ollut 28 ja sain haaleeta viivaa muutamia päiviä eikä lähtenyt vahvistumaan, päinvastoin ja se oli ilmeisesti kemiallinen.

Miulla tuli tosi vaalea viiva sinä päivänä kun menkat piti alkaa ja vielä 1 vko myöhemminkään ne viivat ei silti ollut yhtä vahvat. Ja kyllä tuolla pontevasti sydän sykkii silti. :)

Takaisin