Täällä ei liitos yms. kivut oo kovin pahoina tällä hetkellä (koputtaa puuta) mutta kaipa se taas kovenee... Eniten mua haittaa kun oikeen käden sormet puutuu väliin ihan pienestäkin ja tuo lonkka vihoittelee kyljellä nukkuessa. Kyllähän nää kivut kärsii kun tietää saavansa jotain aivan ihanaa vastalahjaksi [;)]
Ihan tuli mieleen vaan kaikille närästyksestä kärsiville, että se meinaa vaan sitä että tein muksu kasvattaa hiuksia =) Tiedä sitte pitääkö tuo vanha uskomus aina paikkaansa mutta ainakin mein pojalla oli ihan valtavasti hiuksia kun mua oli närästäny lähes koko raskaus ajan... [:D]
Jaksamista kaikille kipujen kanssa [:)][:)][:)]
Ihan tuli mieleen vaan kaikille närästyksestä kärsiville, että se meinaa vaan sitä että tein muksu kasvattaa hiuksia =) Tiedä sitte pitääkö tuo vanha uskomus aina paikkaansa mutta ainakin mein pojalla oli ihan valtavasti hiuksia kun mua oli närästäny lähes koko raskaus ajan... [:D]
Jaksamista kaikille kipujen kanssa [:)][:)][:)]

Tai vaihtoehtoisesti suihkun lattialla viileessä suihkussa jalat pöntön päällä;) Tukisukista en saanut sellaista apua, mitä olisin kuvitellut. Ei ollut kivaa yhtään. Oon huomannut sen, että jos valvoo ja on ollut päivän aikaan paljon jaloillaan, niin yöllä menee unet jalkojen takia. Koko ajan kihelmöi ja tuntuu, ettei veri kierrä.