Kivut ja kolotukset

Koska kaipaan jälleen vertaistukea niin ajattelin kysellä, että onko täällä muilla oireina jatkuva huimaava tunne/puuroinen pää/päänsärky(itsellä oikealla ohimolla)? Nyt uutena lisänä on oikean silmän kipu liikutelteltaessa sitä :0

Kokeilin eilen tens-laitetta niska-ja hartia-alueelle ja tuntuu, että sen jälkeen huimaus vasta lisääntyi!

Kokoajan vähän epämukava ja kurja olo. Harmittaa, kun vauva on muuten todella vaivaton niin sitten painii kaikenmaailman aivosyöpä ja ms-tauti epäilysten kanssa. Ihan hirveetä.
 
Mul on tullut kurkun alueelle sellainen kiristävä tunne. On käynnyt kaikki syöpä epäilykset ja kans päässäni. Niskat on kyl kans jumissa et voihan se johtua kyl ihan niistäkin. Mut jotenkin sitä epäilee heti pahinta.

Mul on joskus ollut tollaisia saman laisia oireita ja ne johtu niskoista. Olivat niin jumissa. Voikohan se tens laite pahentaa niitä jos se huimaus lisäänty?
 
Kuulostaa kyllä niskahartiahommilta. Voi salakavalasti tulla kun vauvaa ”roikottaa” päivät pitkät.
Toi kaulan kuristava tunne taas kuulostaa kilpirauhasoireelta nimim. Kilpparin vajaatoiminnasta kärsivä.

Mulla nyt ei oo perus väsymyksestä aiheutuvien päänsärkyjen ja niskajumin lisäks kun tuo alaselkä/lantio särky. Taitaa johtua lonkankoukistajasta kun sitä venyttämällä helpottaa hetkeks. Lisäks on vissiin ns. ”Hyppääjän polvet” iskenyt raskauden loppupuolella ja vaivaa edelleen..
 
Koska kaipaan jälleen vertaistukea niin ajattelin kysellä, että onko täällä muilla oireina jatkuva huimaava tunne/puuroinen pää/päänsärky(itsellä oikealla ohimolla)? Nyt uutena lisänä on oikean silmän kipu liikutelteltaessa sitä :0

Kokeilin eilen tens-laitetta niska-ja hartia-alueelle ja tuntuu, että sen jälkeen huimaus vasta lisääntyi!

Kokoajan vähän epämukava ja kurja olo. Harmittaa, kun vauva on muuten todella vaivaton niin sitten painii kaikenmaailman aivosyöpä ja ms-tauti epäilysten kanssa. Ihan hirveetä.
Tuolta joulukuisista huutelen, mutta mulla myös pahat niska/hartiaselkäjumit nyt imetysaikana aiheuttanut samanlaisia oireita ja niistä tuli oikeasti todella sairas olo. Pyörrytti, oksetti, huimasi, päätä särki ja oli semmonen epätodellisuuden tunne (ehkä sama siis kuin tuo puuroinen pää). Mulla oli niihin aikoihin juuri jälkitarkastus ja siellä nuori lääkäri teki mulle simppelit neurologiset testit, jotka oli ok. Kävin sitten kaksi kertaa hyvällä hierojalla ja söin särkylääkettä ja vihdoin alkoi helpottaa. En oikeasti olis voinu uskoa, että jumit voi aiheuttaa noin hurjia oireita ja kurjan olon, mutta kyllähän sen siinä hierontapenkissäkin tunsi, että paikat vähän huutaa hoosiannaa. Mutta vaati siis useamman käsittelyn, ekan jälkeen ehkä tuntui hetken pahemmaltakin olo, mutta sitten rupes helppaamaan.
Tuon jälkeen kerran alkoi taas vähän olla pyörryttävä tunne ja kävin heti hierottavana niin se auttoi. Itsekin tuli kaikenlaisia kauhukuvia noiden pahojen oireiden aikaan päässä pyöriteltyä.
 
Voi kuinka "ihanaa" kuulla, että muillakin on ollut moista. Vaikka siis ei todellakaan toivoisi tätä kellekään!

Mä oon nyt käynyt kerran hierojalla ja toinen aika on n. Viikon päästä. Toivoo vaan, että paikat pysyy vähän auki sinne asti. Jouduttiin vauvan kanssa yöksi osastolle oksentelun takia ja nukkuminen lattialla patjalla+kantokopan jatkuva kanniskelu sai pään taas pyörryksiin ja niskan ihan jumiin. Vois vaan maata niin ois suht hyvä olo :`D
 
Takaisin
Top