Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuolta joulukuisista huutelen, mutta mulla myös pahat niska/hartiaselkäjumit nyt imetysaikana aiheuttanut samanlaisia oireita ja niistä tuli oikeasti todella sairas olo. Pyörrytti, oksetti, huimasi, päätä särki ja oli semmonen epätodellisuuden tunne (ehkä sama siis kuin tuo puuroinen pää). Mulla oli niihin aikoihin juuri jälkitarkastus ja siellä nuori lääkäri teki mulle simppelit neurologiset testit, jotka oli ok. Kävin sitten kaksi kertaa hyvällä hierojalla ja söin särkylääkettä ja vihdoin alkoi helpottaa. En oikeasti olis voinu uskoa, että jumit voi aiheuttaa noin hurjia oireita ja kurjan olon, mutta kyllähän sen siinä hierontapenkissäkin tunsi, että paikat vähän huutaa hoosiannaa. Mutta vaati siis useamman käsittelyn, ekan jälkeen ehkä tuntui hetken pahemmaltakin olo, mutta sitten rupes helppaamaan.Koska kaipaan jälleen vertaistukea niin ajattelin kysellä, että onko täällä muilla oireina jatkuva huimaava tunne/puuroinen pää/päänsärky(itsellä oikealla ohimolla)? Nyt uutena lisänä on oikean silmän kipu liikutelteltaessa sitä :0
Kokeilin eilen tens-laitetta niska-ja hartia-alueelle ja tuntuu, että sen jälkeen huimaus vasta lisääntyi!
Kokoajan vähän epämukava ja kurja olo. Harmittaa, kun vauva on muuten todella vaivaton niin sitten painii kaikenmaailman aivosyöpä ja ms-tauti epäilysten kanssa. Ihan hirveetä.