Kivunlievitys synnytyksessä (hiuskampa metodi) oletteko kuullut?

KatlinC

Näppärä viestien naputtelija
Elokuiset 2023
Huomasin Tik Tokissa video, missä synnytyksen aikana kivun lievityksessä käytettään hiuskampa (called comb labour)
Akupainanta käyttäeen, kämmennellä on akupunktiot mikä auttavat kun puristat kampa, kun isot kivut tulevat.

Pitäisi itse kokeilla, kaikki kolme synnytystä ollut ilman kivunlievityksiä ja se olisi ihana metodi.
 
En ole kuullut mutta seuraan uteliaana! Mulla oli edelliskerralla tens ja ilokaasu ja lopussa pudentaalipuudutus (kätilö myi tän mulle sillä että ei sitten tarvitse erikseen ompelemista varten puuduttaa, ja oli kyllä ihan oikeassa…) joten jokin tämmöinen kiinnostaisi lisäksi.
 
En ole kuullut mutta seuraan uteliaana! Mulla oli edelliskerralla tens ja ilokaasu ja lopussa pudentaalipuudutus (kätilö myi tän mulle sillä että ei sitten tarvitse erikseen ompelemista varten puuduttaa, ja oli kyllä ihan oikeassa…) joten jokin tämmöinen kiinnostaisi lisäksi.
Youtubessa on paljon videoita tästä, “comb labour” 😊
Minä varmasti otan sen käyttöön
 
Mulla oli kammat synnärikassissa mutta en muistanut käyttää 😄
 
En oo edes kuullu tämmösestä. Mää kyllä oon ottanu kaikki mömmöt mitä vaan saanu. Kyllä hattua nostan teille ketkä pystytte siihen lääkkeettömänä.🙏
 
En oo edes kuullu tämmösestä. Mää kyllä oon ottanu kaikki mömmöt mitä vaan saanu. Kyllä hattua nostan teille ketkä pystytte siihen lääkkeettömänä.🙏
Ite oon tullut elämässä niin mukavuudenhaluiseksi, että kun kärsimystä on tiedossa niin kaikki mömmöt myös valmiina ottamaan jotta taakka hieman edes helpottaa. Kyllähän tässä on muutenki 9kk kärsimystä vaikkakin ihanan asian edestä,mutta veikkaanpa että heinäkuussa alkaa oleen aika puhki :Relieved Face:
 
Oon kuullut tästä mutta unohdin edellisessäkin synnytyksessä kokeilla 😂 kaikkea muuta kyllä tuli testattua, toi ois ollu näppärä kokeilla kyllä kun ei vie kampa paljoa tilaa kassissa.
 
Takaisin
Top