Kissat huolettaa!!! APUA!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja marppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedän,ettei ne pissakokeet ole halpoja, varsinkaan jos siihen vielä lääkkeet saa maksettavaks. Mut se liuskatesti on tehty,eikä siinä mitään ollu. Kokeilen nyt sitä töpselihaihdutinta. Jos se ei auta,kiikutan noi kissat OSAAVALLE lääkärille... Jos mitään vikaa ei löydy kummastakaan,on pakko sitten lopettaa. :( Meilläkin ensimmäinen lapsi tulossa. Vaatteita ollaan saatu,mutta kaikki kalliimmat tavarat on ostettava itse,eli tässä ei sitten rahaa muuhun jää. Ja kyllä oma lapsi on aina etusijalla! Vaikkakin tuntuu kamalalta edes lopetusta ajatella,mutta en halua lapseni terveyttä riskeerata millään tavalla. Eikä ole sitten kiva,jos kissat pissaa vauvan tavarat. :( Mutta kunhan tässä nyt kerkiää,niin kipaisen siellä apteekissa. :)

Se Feliway on kyllä hyvä tuote ja monilla auttanut, mutta sen vaikutusta pitää varmasti pari päivää odotella. Koirilla oon käyttänyt samanlaista tuotetta, joka on tarkoitettu koirille (DAP) ja se kyllä toimi hyvin.
Ja voi olla että sitä pitää pari täytöllistä käyttää ennen kuin vaiva on pysyvästi poissa.

Käytin tota DAP pantaa koirallani. Koiralla oli pentuna todella pahaa matkapahoinvointia, tutisi ja oksenteli. Ei auttanut yhtään. :( Mutta nyt koiran täyttäessä 2-vuotta,ei ole enää mitään ongelmia. Menee autoon ihan mielellään. :) Luulen että äitini koiran seura autossa auttoi stressiin. (Asuin pari kk äitini luona.)

Vanhempi kissamme on nyt pari päivää kiehnännyt jaloissa ja tullut syliin. Eilen illallakin kun rapsuttelin neitiä, alkoi kissa kuolaamaan "onnellisuuskuolaa". :) Kuolaa aina kun on tyytyväinen. Eikä ole pissojakaan mistään nyt löytynyt,mutta hankin varmuudeksi sen sumutteen. :)

Toi suihkutettava homma ei oikein toimi asunnossa. Se on tarkoitettu ennemmin käytettäväksi kissan koppaan tai vaikkapa autossa. Asunto on aivan liian iso tila sellaisen käyttöön ja jotta feromonia olisi tarpeeksi, saa tuollaista ruiskia työkseen. Haihdutin on huomattavasti parempi kotioloissa, pitää vaan katsoa, että on neliömäärää kohden oikea määrä haihduttimia. Olikohan se yksi haihdutin/50 neliötä tai jotain sellasta...

Moikka !

Itse olen 2 poikakissan omistaja vanhempi alle 3v. ja nuorempi nyt 1v 2kk. Vanhempi herra alkoi pissailla vääriin paikkoihin jo hyvin nuorena ja kaikkea mahdollista kokeiltiin. erilaisia pesuaineita, karkotteita, feromonihaihdutinta (Feliway), laatikoiden lisäämistä, niiden ehdotonta puhtaanapitoa ja pesua kloritella (kyllä on totta, että kissat rakastavat kloriitin hajua), kokeiltiin eri ruoka merkkejä, kissanpissan hajun poistamiseen tarkoitettuja tuotteita, ym. Kissa tutkittiin ja sillä ei ole virtsakivia/kiteitä, eikä tulehduksia. Terve kuin pukki. Apu löytyi kun lääkäri määräsi Perlutex vet 5mg tabletteja.

Tämä siis toimi meillä, toivottavasti saatte ratkaisun ongelmaanne pian! Tiedän kuinka raivostuttavaa ja turhauttavaa pissailu voi olla, Voimia ja kärsivällisyyttä!

Mitä nuo Perlutex vet 5mg tabletit on? Jotain rauhottavaa? Ei ole kisut enää jostain kumman syystä pissailleet. Olen kyllä nyt huomioinut niitä enemmän,kun nyt on ollut aikaa silitellä muruja. :) On ollut pari kuukautta hirveää lentämistä paikasta A paikkaan Ö,eikä siinä sitten ole ehtinyt kotona tehdä muuta kun syödä ja nukkua. :( Mutta nyt on tätä luppoaikaa kivasti,ja kissatkin tykkää. :) Eli kai se sitten oli protestia/huomionhakua. Mutta ostan silti sen haihduttimen ENNEN vaavan syntymää. Ettei sitten ongelma palaa taas...

Takaisin