Kissa vai koira?

Kissa vai koira?

• Kissa

Äänet: 6 42.9%
  • Koira

Äänet: 8 57.1%

• Kaikki äänestäjät
    14

RuutuTuutu

Oman äänensä löytänyt
Okei, eli tän idea on nyt vähän hajamielinen. Taistelin kaverin kans kumpi parempi, kissa vai koira.
Oon nyt itse vähän puolueellinen. Rakastan siis koiria ylikaiken.
Eli kysely; Kumpi parempi: KISSA vai KOIRA?

nimenomaan että kumman ottaisit mieluiten itsellesi; kissan vai koiran:D Mä taas tykkään niin kovasti koirista kun ne on aina siinä.Esimerkkinä nyt; sulla on tosi huono päivä ja itket, koirat tulee oikeesti lohduttaan. Kissat taas, niitä ei vittuakaan kiinnosta sun murhe:D

Kissa on kiva sen takia ku ne on itsenäisiä (paitsi meidän kissat haluaa olla sylissä koko ajan), niitä ei tarvi viedä ulos ja muutenki helppohoitoisia. :)
Koirat on kans kivoja mutta ne haisee tosi pahalta, vielä en oo törmännyt yhteenkään koiraan joka ei haise tai kuolaa :D ja hyppii!!
Molempien huono puoli on karvanlähtö! Mut kyl kaikki eläimet on ihania :)

Täytyy ny sanoa, että kissa ehdottomasti :) Tykkään kyll koiristakin, mutta lapsenakin meillä oli kissa. Tämä kissa tosin oli aivan ihana. Myöskin itsekeskeinen perinteinen kissa, mutta jos oli huono päivä ja itketti niin tämä kissa tuli syliin ja usein jopa kiipesi olkapäälle kehräämään poskea vasten :)

Maku kysymys. Toisia viehättää enemmän kissojen itsenäisyys ja ihana pehmeys. Toisia taas koirien uskollisuus. Oma vaaka painuu vahvasti kissojen puolelle mutta pidän kovasti myös koirista, niinkun nyt kaikista eläimistä. Kotona kaksi lutuista kisua asustaa <3

Kissa, mutta ei koirissakaan mitään vikaa ole.
Tähän vaikuttaa varmasti se, et lapsuudessa meillä oli aina kissoja. Koiriakin oli, mut aina vaan vähän aikaa, kun ei syystä tai toisesta sopeutunut. Kissa meillä on nytkin, mutta koirakin tarvii varmaan jossain vaiheessa hankkia, kun toi meidän 1v on iha hulluna koiriin ja mieskin on enemmän koiraihmisiä.

Ei kumpikaan! Kamalaa karvanlähtöä ja hajuja ja sängyn valtausta ja ja :D No koira jos sais sellaisen joka osaa ulkoiluttaa itsensä :) Ollut kolme kissaa ja yksi koira, ja koira ollut kyllä rakkain.

Ehdottomasti koira :Heartpink
Se on uskollinen ja aina odottaa kotiin ja tuo niin paljon iloa myös meidän pikku neidin elämään :).

Koira! Heti laittaisin jos ois mahdollista. Mut omakotitaloon sitten :) kissatki ihan jees, jos jollain sattuu olemaano, mutta itselle en ottais.

Koira, ne vaan on niin luotettavia ja uskollisia ihania ystäviä :) ja hyviä liikuttajia kun lenkille on pakko lähteä, halusi tai ei ;)
Kissa meillä on tällä hetkellä ja onhan sekin ihana, aina sylissä ja oikea vauva, nukkuukin ain mein päällä tai sylissä! :)

Koira :) Kissat on minusta aina olleet jotenkin niin hemmetin arvaamattomia. Ja mä ehkä saatan hieman pelätä niitä :D

Takaisin