Osa noista blogeista ei enää päivity kun on jo vanhempi ketju, joten laittakaahan lisää tuoreita :) ! Mullakin näkyy osoite tossa allekirjotuksessa, alunperin Suomituttuja varten tehty dear diary.
Vasta aloitin kirjoittamisen http://jasittenmeitaolikolme.blogspot.fi/ - nyt vielä suht mietoa tekstiä mutta jos joku on sellainen henkilö että elämässä on vain lapsi ja ne vaaleenpunaiset pilvilinnat ja muut vastaavat, niin ei ehkä kantsi jatkossa lukea sillä saatan kirjoittaa suht kärkkäästi mielipiteeni sellaisista. :D
Tykkään puhua normaalielämästä kavereideni kesken, ja olla yhä se oma persoonani eikä vain Äiti. Facebookissa kun olin niin ärsytti ne jotka laittoi lapsestaan 100 kuvan kuvasarjoja esim hiihtohissillä menemisestä tai perunan ensimaisteluista, tai kirjoittivat kuinka oma rakas pikku-Pekka väänsi ison kakan mutta omia kuulumisiaan eivät kirjoitelleet yhtään (joten tunsin niitä lapsia paremmin kuin itse kavereitani) niin siksi loin tuon blogin - pääsen sinne kirjoittamaan vain ja ainoastaan äitiydestä, ja lapsettomat kaverini säästyvät jatkossakin kakkavaippapuheiltani, ja itse saan mielenrauhan kun voin olla myös "niinkuin ennenkin" mutta myös tarpeen tullen kirjoittaa niistä kakkavaipoista.
mieki just alottelin http://sydametlyo.blogspot.fi/ ja olen aiemmin kirjoittanut ihan muuta blogia, nyt tarkoitus keskittyä vain pikku parasiittiin joka ois matkalla marraskuuksi meille
Blogia päivittää tavallinen tyttö, josta tulikin äiti. Intohimona valokuvaaminen ja vauvanvaatteet. Arjessa mukana aviomies, poika 10/12 ja toivottavasti pian vauva nro 2. Varoitus! Minulla on mielipiteitä.
Kertoo nuoren lapsiperheen arjesta, johon kuuluu tällä hetkellä 1,5-vuotiaan pojan kasvua ja kehitystä, sekä toisen vauvan odotuksen loppumetrejä. Tervetuloa seurailemaan. :)
Tässä myös yksi tuore blogi odotusajasta ja alkavasta lapsiperheen arjesta. Mukana myös talonrakennusta, hieman sisustamista sekä kokkailua ja ruoanlaittoa.
Ehkä ei ihan tavallisin blogi tällä aihealueella, tykkään laittaa ihmiset miettimään, jaan varmasti mielipiteitä ajatuksillani kaikki kuitenkin tulevasti lapsesta lähtöisin, en räävi pahaa oloa tai valita jomotuksista, pohdin pieniä ja suuria ajatuksia :) Löytyy allekirjoituksestani.
Luovasti.com - Blogi luovan ajattelun hyödyntämisestä arjessa
Jos nettiin haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt. Jos nettiin haluat mennä nyt niin varmasti järkytyt.
Tuo hassu otus keksinyt on nyt laittaa pystyyn sivuston - on aika sunkin tsekata LUOVASTI piiiiiiste COM
Tuosta linkin takaa löytyy mun reilu vuoden vanha blogi! :)
Blogissa juttuja meidän pienestä perheestä, sisustuksesta ja DIY-jutuista. 9/13 syntynyt poika, jolla hemiplegia (cp-vamma)epäilys, joten asioiden selkiytyessä blogissa varmasti paljon asiaa myös sen tiimoilta ja elämää kyseisen sairauden kanssa! :)
Tervetuloa lueskelemaan! :)