Kirjahyllyn suojaaminen

syllogismi

Sanavalmis juttuseppä
Elokuiset 2025
Yhdistelmänä yksin kahden vauhdikkaan, seisomaan nousevan 10kk tyypin kanssa + olohuoneessa 4 m leveä avokirjahylly. 😬

Onko mitään vippaskonstia, millä saisi kolme alinta hyllyä (= 12 hyllymetriä säilytystilaa, joka todella tulisi tarpeeseen) edes johonkin käyttöön seuraavien vuoden-parin ajaksi? Vai onko vaan hyväksyttävä että pidettävä tyhjänä tai korkeintaan et siellä on jotain turhanpäiväistä joka voi asua yhtä hyvin lattialla 😅

Tekee niihin ovet itse jos on yhtään kädentaitoja 😄

Myös kalusteliikkeiden valmiita kalusteovia voi hyödyntää jos sattuu löytymään sopivan kokoiset niin tekee sitten vain saranoille paikat ja tarvittaessa vähän vahvistaa hyllykön rakennetta.

Voiko niistä tehdä leluhyllyjä tai laittaa jotain irrallisia koreja tai laatikoita jotka saa oikeasti pysymään kiinni? Tai sohva vaan hassusti kirjahyllyn eteen. Voin kertoa ettei tuo vaihe ole hetkeen menossa ohi. Ainakin vielä tämä 2v3kk tyhjentää häärätessääb kaikenlaista, toisaalta osaa siivota monesti myös takisin. Kai näissä on tempperamenttieroja ja joillekin voi jopa opettaa ettei kosketa, mutta meillä ei vain toimi.

Käytännössä mulla tyhjeni kaikki alahyllyt pikkuhiljaa kun en enää jaksanut laittaa tavaroita niihin koko aikaa takaisin. Sitten ne on muuttuneet leluhyllyiksi kun leluja alkoi tulla lisää. En tiedä mihin se muu tavara on varsinaisesti kadonnut, ehkä paikat vaan pursuaa sen takia enemmän. 🤷🏼‍♀️

Lasten lelut niihin kauniisiin koreihin. Myös lasten kirjat on kiva olla saatavilla lapsille. Toki ne lelut ei siellä hyllyssä pysy mutta voi ainakin kuluttaa aikaa keräilemällä niitä sitten iltaisin takaisin paikalleen 😂

Tekee niihin ovet itse jos on yhtään kädentaitoja 😄

Myös kalusteliikkeiden valmiita kalusteovia voi hyödyntää jos sattuu löytymään sopivan kokoiset niin tekee sitten vain saranoille paikat ja tarvittaessa vähän vahvistaa hyllykön rakennetta.
Kiitos, täytyypä tutkia 🤔 Lundian hylly kyseessä et ovia luulisi löytyvän valmiina.

@Selah jos panee sohvan hyllyn eteen ni mites sitten turvataan korkeammalla sijaitsevien hyllyjen sisältö 🤣😵‍💫 Varmaan kyllä päädytään siihen että poikien tavarat sit asuu noissa hyllyissä jos ei ovien kanssa onnaa.

Takaisin